אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מגמות חדשות בייצור אריזות לדברי מתיקה בתערוכת PROSWEET 2010 בקלן
12/29/2009 10:00:10 AM


" הלבן הוא השחור החדש " באריזות ממתקים.

מגמות חדשות בתערוכת PROSWEET 2010 בקלן

 

מאת: יצחק שלו

 

במקביל לתערוכת הממתקים החשובה בעולם ISM, תתקיים במרכז הירידים של קלן גם התערוכה הבינלאומית לאריזות של דברי מתיקה Prosweet 2010 - .

 

לדברי המארגנים התערוכה תשקף מספר מגמות חדשות בתחום ייצור ושיווק של דברי מתיקה ומזון מהיר:

-          עד מהרה, נהיה עדים לאינטגרציה של אפקטים רב חושיים באריזה אחת, בנקודות המכירה, מה שיגרום לדיפרנציאציה בין המוצרים.

-          תתגבר בעתיד התופעה של "עסקים עונתיים". נראה יותר ויותר אריזות של ממתקים המבודלים לפי המטרה הסופית, שיכולה להיות ציבור מסוים של לקוחות או מוצרים לקידום מכירות.

-          הירוק שכה מאפיין את המגמה העולמית של שמירה על איכות הסביבה, חודר גם לתחום אריזות הממתקים והתרגום המעשי שלו הוא, שנראה יותר אריזות לבנות. על כך אמר מעצב גרמני בתחום, ש"הלבן הוא השחור החדש".

 

אפקטים רב חושיים של אריזות מעניינים זה זמן רב את יצרני האריזות בעולם. אחרי הכל האריזה מוכרת והיא גורם משמעותי ביצירת נאמנות למוצר. מחקרים הראו כי הפעלה של מספר חושים בו זמנית אצל קונה הרוכש מוצר מסוים, מגדילה את נאמנותו למוצר.

 

כאשר מדברים על רב חושיות באריזות, מתכוונים בעיקר לגימור האריזות. במבט אחד על הקונה להרגיש איכות,מתיקות, אמינות וכד`. מסיבה זו, היצרנים כל כך מתעניינים בציוד ובטכנולוגיות לגימור אריזות, שיוצגו בתערוכת PROSWEET הקרובה.

 

אבל לא די בטכנולוגיות לייצור, היום יש לשים לב לחומרים מהם עשויות האריזות. חומרים ירוקים – אין, חומרים "מזהמים" אאוט.

 

היצרנים מודעים לרחשי הקונים. הם יודעים כי אלו שמים לב היום, יותר מאי פעם, לחומרים מהם עשויות האריזות. אצל אלו המשדרות "ירוק" איכות המוצר נחשבת לגבוהה יותר. אפילו אם מדובר בתחושות בלבד, על היצרנים והמשווקים להתחשב בכך, משום שזה קובע איזה מוצר יועדף.

 

אלו גם אלו יקבלו תשובות בתערוכה הקרובה.

 

התערוכה תתקיים במרכז הירידים של קלן בין התאריכים 31 בינואר – 3 בפברואר 2010 במקביל לתערוכת דברי המתיקה ISM.

 

יצויין כי כרטיסי הכניסה לתערוכה הם אלקטרונים ויש לרכשם אצל נציגי היריד בישראל – איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ. לצורך הרכישה, במחירים מוזלים, יש לבצע רישום מוקדם אצל הנציגות.

 

יש לפנות אל עליזה: 03-6882929 [email protected]

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה