אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
בעקבות אסון הטבע ביפן והחשש מקרינה רדיואקטיבית, תערוכות בינלאומיות ביפן מתבטלות
3/16/2011 2:21:47 PM


מאת: יצחק שלו

 

על שלל האסונות שירדו על יפן בשבוע האחרון, מתוסף אסון נוסף בדמות ביטול תערוכות וכנסים בי"ל בעיר הבירה טוקיו.

 

יש להניח כי גם מרכזי תערוכות אחרים כמו באוסקה ויוקוהמה ילכו בעקבות טוקיו ויכריזו אף הם על ביטול האירועים.

 

אנשי עסקים מישראל שתיכננו להשתתף באירועים בטוקיו ייטיבו לעשות אם יכנסו לאתר של מרכז התערוכות הגדול של טוקיו www.bigsight.jp/english/index.html ויתעדכנו.

 

מוצע גם לפנות אל מרכז המידע של איטקס או אל מנוע החיפוש בעברית לתערוכות וירידים בחו"ל www.expoexpo.com ולקבל את האתרים והכתובות של מארגני התערוכות (לא רק יפנים) כדי לברר מראש האם אירועים מתוכננים התבטלו.

 

שורה של ארגונים וגורמים בינלאומיים שתיכננו לקיים אירועים ותערוכות ביפן שוקלים להעבירם למקומות אחרים ויושבים עתה על המדוכה.

 

קשה לאמוד את הנזקים שיגרמו בעקבות הביטולים, לא רק ליפנים אלא גם לאלפי המציגים מכל העולם שכבר העבירו ציוד לתערוכות שהיו מתוכננות לחודשים מרץ – אפריל .2011

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה