אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
איסטנבול נכנסה לעשיריה הראשונה בעולם באירוח כנסים וקונגרסים
5/16/2011 1:39:19 PM


מאת: יצחק שלו

 

אירופה מסרבת להכליל את טורקיה בשוק האירופי המשותף. ראש ממשלת טורקיה אינו מחמיץ הזדמנות לעצבן את העולם בהצהרותיו הפוליטיות וכולם חוששים שמא הצבא "יוותר" על תפקידו כשומר החוקה, תפקיד שמבטיח את אופיה הדמוקרטי של טורקיה למרות

" התחרדותה".

 

כולם חוששים?

 

לאו דוקא. תיירי הכנסים והקונגרסים שנשבו בקסמה של העיר המדהימה איסטנבול, דוקא נוהרים לעיר ועוזרים לה לעבור לעשיריה הראשונה מבין ערי העולם, המארחות כנסים וקונגרסים בינלאומיים.

 

עוד בשנת 2009 השתרכה העיר בסוף העשיריה השניה (מקום 17) והנה היא דלגה בשנת 2010 למקום ה - 7 המכובד. נראה כי התואר שהוענק לה בשנה זו כ"בירת התרבות של אירופה" ( תואר המוענק מדי שנה לעיר אחרת באירופה) סייע לו מעט בקידומה.

 

ומי במקום הראשון? וינה תופסת את הבכורה, כנראה בזכות הכינוסים הפוליטיים/פיננסיים ואחריה לפי הסדר: ברצלונה, פריס, ברלין, סינגפור,ומדריד. סוגרות את העשירייה, אחרי איסטנבול: ליסבון, אמסטרדם וסידני.

 

השיער סומר למחשבה היכן היתה ממוקמת ירושלים שלנו אם היה שלום באזורנו.......

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה