אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
עולם הקמעונאות מבקר בדיסלדורף
1/4/2012 12:17:12 PM


אחד התחומים הדינמיים בכלכלה מקומית, הוא תחום הקמעונאות. במיוחד לאור התחרות באינטרנט. מרכזי קניות חייבים לשמור על האטרקטיביות שלהם על ידי הכנסה מתמדת של שיפורים בחווית הלקוח ובשרותים הניתנים לו.

בתוך "חגיגה" זו לתחום ה - IT עדיפות ברורה. מדוע? משום שתחכום ושימוש בטכנולוגיות, מקצר את זמן ההמתנה בתורים. אם לדוגמא, מדובר בסופרמרקט, המתנה בתורים לשקילה, קופות וכד'.

מרכז התערוכות של דיסלדורף מציע אחת לשלוש שנים את התערוכה המקיפה של התחום Euroshop ואחת לשנה את התערוכה המתמחה ב - IT לקמעונאות Eurocis.

האחרונה היא תערוכה "קטנה" וחכמה בהשתתפות כ - 200 מציגים מכל העולם וכ - 6,000 מבקרים מ - 50 מדינות. מספר המבקרים, המתפרסים על פני 3 ימים, מבטיח ביקור שקט וממצה עם אפשרות מצוינת להיפגש ולדבר עם כל המציגים.

התערוכה הקרובה תתקיים במרכז הירידים של דיסלדורף בין התאריכים 28 בפברואר - 1 במרץ 2012.

מנסיון העבר, קרוב ל 300 ישראלים נוהגים לבקר בתערוכה.

נציגות התערוכה בישראל - איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ ערוכה לספק לכולם כרטיסי כניסה מוזלים לתערוכה וכן מידע על שרותי תיירות, בתי מלון ועוד.

פרטים: איטקס - 03-6882929 www.itex.co.il

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה