אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
רעיון שיווקי מבריק מבית יריד הנובר
2/21/2012 11:34:30 AM


 מאת: יצחק שלו

 

פעם, בשיחה עם מנכ"ל יריד דיסלדורף הוא סיפר שהוא נתון ללחץ גדול בגלל התערוכה הרפואית הגדולה שלהם. אני, ביודעי עד כמה קשה להשחיל לתערוכה מציג חדש, שאלתי "למה? מה קרה?" והוא ענה " השבוע קיבלתי דווח שרשימת הממתינים, מכל העולם, להציג בתערוכה התקצרה". 

למה נזכרתי בסיפור הזה? כי השבוע שמענו על יוזמה מבריקה של יריד הנובר, שנובעת מעצם החשש שתערוכת המחשבים CEBIT מאבדת משהו מזוהרה אצל האמריקנים. 

התערוכה עומדת  עדיין בגבולות ה – 6,500 מציגים, אבל הגרמנים כמו גרמנים, חושבים קדימה ושינויים קטנים ב"מגמות" מכניסים אותם ללחץ .  

חב' ירידי הנובר ארה"ב באה אל שלטונות קליפורניה בהצעה לסבסד השתתפותן של חברות קטנות אמריקניות בתערוכת CEBIT בגרמניה. יהיה בכך תמריץ הם אמרו, לחברות קטנות להיחשף בפני עולם שמחפש טכנולוגיות אמריקניות בתחום המחשבים והתוכנות. הרעיון "תפס" את השלטונות ואלו מצידם הקציבו גם כן כספים למטרה זו.  

התוצאה: בתערוכת CEBIT הקרובה יציגו עוד 60 חברות אמריקניות צעירות וחדשניות. כל אחת תקבל סבסוד ישיר של 1,500 דולר והלוואה בתנאים טובים על שאר התקציב המיועד לתערוכה. 

בהשקעה של כ – 50,000 דולר ורעיון מבריק, יריד הנובר הצליח לגייס מציגים חדשים בארה"ב, להראות שאין האטה בהתעניינות האמריקנית בתערוכה, להוסיף עניין חדש למבקרים ולאותת למציגים חדשים שתערוכת "סביט" היא הבמה הנכונה בשבילם.  וכמובן, לקבל חשיפה תקשורתית בארה"ב....ולא רק בה, שהרי הנה אנחנו מספרים את הסיפור גם כן.
פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה