אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
האם ערכה וחשיבותה של תערוכה תלויים במקום בו היא נערכת?
6/27/2012 10:41:09 AM


לעתים קרובות אנחנו קובעים את ערכה וחשיבותה של תערוכה לפי המקום בו היא מתקיימת. תערוכה בפרנקפורט נחשבת יותר מתערוכה בנושא מקביל בנפולי?

במיוחד אמורים הדברים על תערוכות במקומות שתדמיתם שונה מאד מנושא התערוכה. ננסה להלן להראות שלא כך הדבר.

תערוכת האפניים החשובה ביותר באירופה מתקיימת בעיר פרידריכסהפן בגרמניה. לא רק שכמעט בלתי אפשרי לאיית את שם העיר, כמה מאיתנו שמעו עליה?

ומה יאמר על התערוכה החשובה באירופה לנושא פירזול לתעשיית הרהיטים שמתקיימת אף היא בגרמניה בעיר באד זלצופלן? איפה זה לעזאזל?

רבים שמעו על ריוה דל גארדה באיטליה בזכות אתרי הנופש שלה והאגמים. מקום נפלא לבילוי חופשת קיץ. אבל כמה יודעים שאחת התערוכות האקסקלוסיביות של תעשיית הנעליים העולמית מתקיימת שם באולמות מרכז הקונגרסים?

כך גם לגבי מונקו שכשאומרים את שמה, נשמע מיד שקשוק מכונות המזל בקזינו המפורסם של העיר.

מפגש אקסקלוסיבי של אדריכלים מתקיים שם מדי שנה בחודש ינואר וכתוצאה מהמפגש והתערוכה המלווה, צומחים שתופי פעולה, לא רק בין אדריכלים ליזמים וקבלני נדל"ן מכל העולם, אלא גם שיתופי פעולה ביון משרדי אדריכלים לבין עצמם.

כמה מאדריכלינו יודעים על כך?

המפגש הבא יתקיים במלון גריבלדי בעיר בין התאריכים 24 - 25 בינואר 2013 www.batilux.com

מסקנה: למקום בו נערכת התערוכה, אין השפעה על חשיבותה. מה שעושה את זה הם בסופו של דבר המציגים ובעיקר, איכות המבקרים....ואת זה צריך לבדוק לפני שמקבלים החלטה כלשהי בנוגע להשתתפות בתערוכה.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה