אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
"החייל העתידי" - לא חרדי, לא ערבי וגם לא רובוט חדש
7/10/2012 1:20:42 PM


ברגע הראשון כאשר נתקלתי בתערוכה בשם "החייל העתידי" The Future Soldier מיד עלו לי באסוציאציה החרדים והערבים הישראלים שאולי יעמדו בפני גיוס בעתיד.

חלפו בראשי סצינות בהן חרדים מצוידים רצים אלי קרב כשלצידם רובוטים עם פנים חתומות ואיתם גדודים של ערביי ישראל שועטים בקריאות אללה אכבר אל עבר אופק בלתי מוגדר.

אחרי שחזרתי להכרה, הבנתי שיותר מאשר תקווה לעתיד, זהו חלום בלהות שכדאי להשתחרר ממנו מהר ככל האפשר.

עשיתי זאת, תוך צלילה אל תוך התערוכה שכאמור נקראת "החייל העתידי". זו תערוכה סטנדרטית לציוד וטכנולוגיות לבטחון והגנה ובינה ובין שמה אין דבר. סתם גימיק.

הדבר היפה הוא שהיא מתקיימת בפראג. כביכול, מה לפראג ולבטחון והגנה? אבל יש הגיון מאחורי המיקום. התערוכה, למרות היותה יוזמה פרטית, מגובה על ידי נאטו ועל ידי היורופול והאינטרפול ושאר גופי בטחון וצבא מאירופה ומן הראוי שהיא תתקיים דוקא במדינה שאינה קשורה לאינטרסים של גוף זה או אחר.

הבחירה, במקור, היתה טובה כנראה כי התערוכה הקרובה בחודש אוקטובר 2012 תתקיים בפראג זו הפעם העשירית. יש בה ייצוג יוצא מן הכלל של שרי בטחון מהעולם, מנהלים מארגוני בטחון ממשלתיים, בעלי מפעלים, עיתונאים ועורכים של המגזינים לבטחון החשובים בעולם ועוד.

מותר להציג בתערוכה הכל, חוץ מ....תחמושת חיה וציוד אשר נמצא ברשימת האמברגו של האו"מ ושל רשויות השוק האירופי המשותף

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה