אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
להשאיר פרטים אישיים ברישום לתערוכה - כן/לא?...כן!!!
7/15/2012 8:50:15 AM


יש אנשים שמבקרים בתערוכה כלשהי וכאשר הם מתבקשים לרשום את פרטיהם האישיים בכניסה לתערוכה, הם רואים בכך הפרה בוטה של פרטיותם ומסרבים. כל הכבוד, אבל הם מפסידים בגדול.

על פי החוק, ברוב מדינות העולם, אין יכולת  להכריח אנשים למסור את פרטיהם האישיים כתנאי לקבלת שירות, במקרה שלנו: כניסה לתערוכה.

מסירת הפרטים היא אופציה בלבד.....ש - % 80 מכלל המבקרים נענים לה. למה?

כי הביקור בתערוכה נעשה כדי ליצור קשרים. ככל שיותר חברות יוסיפו את שמך ופרטיך למאגרים שלהם, כך תהיה יותר מעודכן בתחומים שמעניינים אותך. יהיו שיגידו " הם מציפים את תיבת הדאר שלי". או.קי. כל זמן שאנחנו יכולים למחוק כל הודעה נכנסת, נצליח להתגבר על מה שאנחנו מתייחסים אליו כדאר זבל. אבל ההודעות שנקרא ונשאיר, הן החשובות עבורנו ולא היינו רוצים להפסידן.

הקשר בין התערוכה למבקר, אין משמעו רק קשר בין המציגים ובין המבקרים. הוא מתחיל בקשר עם המארגנים. דוגמא טובה לכך היא התערוכה הרפואית מס' 1 בעולם Medica שמתקיימת מדי חודש נובמבר בדיסלדורף.

5 חודשים לפני התערוכה, כל מי שנרשם מקבל הודעה ראשונה על המועד הקרוב. בהמשך, הוא יקבל הנחיות איך ליצור matchmaking עם המציגים, הוא יקבל "התרעות" על מוצרים חדשים שיוצגו בתערוכה, הוא יוכל לרכוש כרטיסים מוזלים ועוד ועוד.

כל זה ניתן במסגרת שרות למי שהשאיר את פרטיו בעת הרישום, בתערוכה הקודמת. זאת ועוד, הוא יקבל גם הודעות על תערוכות מקבילות שיריד דיסלדורף מארגן ברחבי העולם, שזה מידע חשוב ביותר.

איך אומרים בגלי צה"ל? אלו היו 60 שניות על למה כדאי להירשם ולהשאיר פרטים בכניסה לתערוכה...... 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה