אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
לאס וגאס נותנת את התשובה לשאלה האם תערוכה צריכה להיות חוויתית
8/7/2012 1:23:42 PM


דוקא בגלל שתערוכות מקצועיות נחשבות לאירוע "רציני", יש הגורסים שקצת צבעוניות לא תזיק. אלה חושבים כי יש להפוך כל תערוכה לחוויה ולכן יש להשתמש בכלים ממקומות אחרים כמו: קוסמים, דיילות חשופות שרוקדות על במות, שתיה חופשית, מוסיקה ופירוטכניקה.

אין הסכמה לגבי השיטה המועדפת. יש המנסים ליצור בולטות בתערוכה על ידי שימוש באמצעים הנ"ל ויש הגורסים כי סולידיות ודיסקרטיות הם המפתחות להצלחה בתערוכה מקצועית. המציגים מתלבטים.

אבל מה קורה כאשר נושא התערוכה הוא "מועדוני לילה ובארים"? שם נפסקות ההתלבטויות ומתחילה המלחמה על מי יציג ויעשה את הדבר המטורף ביותר כדי לשכנע את המבקרים (שהם בעלי מועדונים ובארים) לרכוש את מה שהם מציעים.

לא קשה למציגים לעמוד במשימה, כי גם מארגן התערוכה הוא מטורף לא קטן.

יש דברים שקשה לתאר בכתב וחייבים לראותם כדי להבין. אז לכו אל www.ncbshow.com  ובעמוד הבית הכנסו לוידאו מתוך התערוכה האחרונה שהתקיימה בלאס וגאס בחודש מרץ האחרון.

ולמה נדמה לי שרק בלאס וגאס זה יכול לקרות?

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה