אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מי חשב שלחברות ישראליות תהיה השפעה מכרעת על קיומן של תערוכות ענק באירופה?
8/22/2012 12:10:28 PM


מי חשב לפני, נאמר 10 שנים, שלחברות ישראליות תהיה השפעה מכרעת על קיומן של תערוכות ענק באירופה? ועוד בנושא כמו דפוס? מסתבר שישראל היא מעצמה טכנולוגית בתחום הדפוס הדיגיטלי ובתוקף כך יש חשיבות גדולה אם היא תשתתף או לא בתערוכה.

באופן ספציפי, מדובר בתערוכה השנייה בחשיבותה באירופה לדפוס שמתקיימת באנגליה. תערוכת Ipex היא אחת מתוך 4 תערוכות הדפוס שמתקיימות באירופה בסבב של 4 שנים. מדי שנה נערכת תערוכה מרכזית אחת. הערים בהן מתקיימת התערוכה הן: פריס, מילנו, לונדון ודיסלדורף.

התערוכה המדוברת אמורה להתקיים בלונדון בחודש מרץ 2014. בימים אלו הודיעו מארגניה "בצער רב וביגון" כי 2 חברות מישראל: אינדיגו ולנדא כי לא ישתתפו בתערוכה הקרובה. אליהם הצטרפה גם החברה המובילה בעולם לדפוס - היידלברג הגרמניה ולאחרונה מסתובבות שמועות כי גם אגפא מתלבטת לגבי השתתפותה בתערוכה בלונדון. 

מעבר לפגיעה התדמיתית בתערוכה, כתוצאה מהתקפלותן של 3 החברות, יש לכך משמעות כלכלית גדולה כי שלושתן ביחד אמורות היו לשכור קרוב ל - 7,000 מ"ר. מארגני התערוכה הביעו אכזבה מהחלטתה של היידלברג משום שזו האחרונה דחפה את המארגנים להעתיק את מקום התערוכה ממרכז התערוכות הלאומי בבירמינגהם למרכז אקסל בלונדון.

אי השתתפותן של חברות כמו אינדיגו, או בשמה הנוכחי HP ולנדא שהן המובילות היום בתחום הדיגיטלי והדיו, עלול להרחיק מהתערוכה מבקרים כבדים ומכאן החשש של המארגנים.

יכול להיות שההחלטות של החברות התקבלו על רקע השמועה כי תערוכת הדפוס של דיסלדורף - DRUPA מתכוונת לשנות את הסטטוס קוו וההבנה בין הערים המארחות את תערוכת הדפוס של אירופה(סבב של 4 שנים) ולעבור לסבב של 3 שנים, בעיקר בגלל.....השינויים הטכנולוגים המהירים של הדפוס הדיגיטלי.

HP והיידלברג הביעו כבר את מחויבותן להשתתף ב - DRUPA שבניגוד לתערוכות האחרות, מגדירה עצמה (ובצדק רב) כתערוכה העולמית לדפוס ולא כתערוכה האירופית.

אז זה המצב היום בתערוכות הדפוס בעולם, אינדיגו ולנדא יכולות לחרוץ גורלה של תערוכה.....וזה קצת מסייע, אם חברה כמו היידלברג מצטרפת....

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה