אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
על נקיון כפיים ונקיון ידיים בתערוכות
10/2/2012 10:24:21 AM


לחיצת ידיים היא מנהג נפוץ שראשיתו, כך נהוג לחשוב, בימי התנ"ך. אז, מטרת לחיצת היד, או ליתר דיוק שילוב ידיים עד למרפק, הייתה לוודא שהעומד מולך ומושיט ידו, אינו מחביא סכין או כלי משחית אחר מתחת לשרוול. במילים אחרות: הוא בא בשלום.

  

גם היום, לחיצת הידיים מסמלת שלום וכוונות טובות, אך כלל לא ברור האם היד המושטת, נקייה. למה אנחנו חותרים? כולנו זוכרים את מגיפת הסארס של שנת 2002 שהחלה בסין ושכמעט והביאה להתמוטטות תעשיית התערוכות בעולם, עקב האיסורים שהוטלו על כניסת זרים למדינות שונות בעולם.

  

אחת הדרכים להפצתו של הסארס הייתה בלחיצת ידיים. היום נפוצו שמועות על וירוס קטלני אף יותר ממשפחת הסארס שעומד בפתח. הוא התגלה לראשונה בערב הסעודית בחודש ספטמבר 2012 ו – 2 בני אדם נדבקו בו (אחד מהם נפטר לאחר שהועבר בבהילות לבית חולים בלונדון). מדינות שונות כבר החלו בנקיטת אמצעי זהירות.

  

גם תעשיית התערוכות העולמית, בזכרה את סארס, החלה לדבר על הנושא בפורומים שונים ברשת.

  

אחת העצות המיידיות היא להימנע מלחיצת ידיים ומנטילת כרטיסי ביקור ממבקרים, מחשש להידבקות. אבל זו גזירה שקשה לעמוד בה ולכן באה העצה שנייה, אולי גם מעט מעשית יותר והיא להצטייד בג'ל לשטיפת ידיים וליטול ידיים מפעם לפעם.

  

אז כפי שאמרנו בכותרת, זה לא רק עניין של ניקיון כפיים שהמציג צריך להקפיד ולבדוק מול קניינים פוטנציאלים בתערוכה, זה גם עניין של ניקיון ידיים....

  
פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה