אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
לא רק פורנוגרפיה היא ענין של גיאוגרפיה
12/20/2012 11:20:33 AM


הספר והסרט " בית התה של ירח אוגוסט" (או, מרלון ברנדו...) זכור בשל משפט אחד של סקיני המתורגמן הכפרי של הצבא האמריקני הכובש ביפן. "פורנוגרפיה היא ענין של גיאוגרפיה" הוא תרגם. מאז, שואלים את המשפט הזה כדי להסביר דברים רבים, ביניהם "מה שרואים משם, לא רואים מכאן".

ואנחנו שעוסקים וכותבים על תערוכות, נשתמש בדימוי כדי לספר על תערוכה בברזיל, שעם נתוניה, כל מארגן תערוכות בישראל היה זוכה לליגלוג ובוז מצד המבקרים. וזה כנראה עוד דבר שקשור לגיאוגרפיה ובמשמעות הצרה יותר, תרבות עיסקית.

לתערוכה שמתקיימת בפעם השנייה במרכז התערוכות של סאו פאולו קוראים Vitafoods south america למרכיבי מזון טבעי. היא מאורגנת על ידי חברה רב לאומית לתערוכות בשם Informa Group  (לחברה פורטפוליו של מאות תערוכות ברחבי העולם).

בשנה שעברה הציגו בה 30 מציגים וביקרו בה 2,100 איש. מארגן תערוכות בישראל שהיה משיג נתונים כאלה (ונא לא לשכוח מדובר בסאו פאולו, עיר עם מליוני תושבים) היה מוצא עצמו בדרך לחוף הים ביום חורפי כדי להיבלע אל תוך המים הסוערים. ואם הוא לא היה עושה זאת בעצמו, המציגים היו דוחפים אותו לשם.

אבל המארגנים בברזיל, דוקא יצאו מחוזקים מהתערוכה וכמוהם גם המציגים, כי כולם יודעים שם ששוק מרכיבי המזון הטבעי הוא בתול עדיין, אך יש לו פוטנציאל גדול. וגם כולם מודעים לכך שתערוכה בריאה נבנית לאט לאט ובשלבים. שם יודעים, שגם תערוכה קשורה בחינוך (המבקרים) ויש להראות כנות ויושר וכי רק באיחוד כוחות ( מארגן - מציג- מבקר ) ניתן לבנות משהו שתהיה לו השפעה על השוק.

% 70 מהמציגים אישרו, מיד לאחר סיום התערוכה, את השתתפותם בתערוכה של 2013 והמארגנים צופים כי יציגו בה ....70 מציגים וכי גם קהל המבקרים יגדל ל.... 3,000 בקירוב.

אז זה מה שאמרנו: פורנוגרפיה היא ענין של גיאוגרפיה.....לא?

ולמי שרוצה לראות כמה משקיעים המארגנים בתערוכה, שילך לאתר : www.vitafoodssouthamerica.com

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה