אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
הזדמנויות עיסקיות בתערוכה העולמית אקספו 2015 במילנו
1/10/2013 12:53:39 PM


expo 2015 במילנו, כמו התערוכות העולמיות שקדמו, הוא אירוע גרעוני בעליל. המדינה המארחת מקציבה מתקציב המדינה את הסכומים הנדרשים לצורך הפקת האירוע. מדובר במאות מליוני דולרים. אז כפי שאנחנו יודעים מהחיים, במקום שהאחד בוכה, השני צוחק.

ולמה הכוונה? מאות ספקים מכל העולם עומדים ומחכים שהאקספו יפרסם את המכרזים לאספקת ציוד, תשתיות, עזרים, תוכנות וכל שאר הדברים הנחוצים להפקה של האירוע הגדול ביותר בעולם בתחום התערוכות.

רוב המכרזים הם בינלאומיים וניתנת אפשרות לספקים מכל העולם להשתתף. מנסיון העבר, חברות ישראליות היו מעורבות, בין אם בייעוץ ובין אם באספקת טכנולוגיות למארגני האקספו.

המכרזים מפורסמים באתר האקספו והגישה היא באמצעות הלינק הבא:

http://en.expo2015.org/competitive-tenders/opportunities-for-business

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה