אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
כי בנו בחרת מכל העמים....גירסת לונדון
4/4/2013 9:18:52 AM


 

מצד אחד, יהודים הגרים במדינות, מחוץ לישראל, מבקשים להיחשב ככל האזרחים באותן מדינות. מצד שני, הם מבקשים לשמור ולשמר את יהדותם....ולעתים, הם עושים זאת בהפגנתיות. זו, במקרים מסוימים, יוצרת אנטגוניזם אצל "האחרים". או אז, נשמעות הטענות על אפליה, אנטישמיות וכד'. ואיך זה קשור בכלל לתערוכות?

 

בלונדון מתקיים מדי שנה יריד בן יום במרכז התערוכות של אצטדיון וומבלי, בשם "ג'ואיש ליבינג אקספו" ובהשתתפות של כ - 200 מציגים, 10,000 מבקרים, מרצים ואנשי קהילה בכירים ועוד.

 

האירוע מחולק ל - 8 חלקים: מזון, עיצוב הבית, חינוך, קהילה,סגנון חיים, ילדים, תיירות ו - Simcha והכל כמובן כשר למהדרין. אגב, ב"שימחה" הכוונה לכל הקשור לחתונות, בר מצווה ושמחות משפחתיות.

 

ברור שצרכנים של כל חלקי התערוכה יכולים לבוא על סיפוקם אם יבקרו בעשרות התערוכות בנושא הבית שמתקיימות בלונדון ובבריטניה כולה (כולל תערוכת מזון כשר) מדי שנה. 

 

האם האירוע נועד לצרכי גיבוש? או הפגנתיות? ישפוט כל אחד לעצמו

אגב, התערוכה הבאה תתקיים ב - 3 בנובמבר 2013      www.jewishlivingexpo.com

 זהו אירוע המאורגן על ידי Jewish News & Media Group עבור הקהילה

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה