אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
אזהרה חמורה מפני תרמית בתערוכות!!
4/21/2013 2:02:13 PM


 

לאחר אירופה, גם ארה"ב הצטרפה לאיסורים על חברה מסלובקיה לפעול בתחומה, לאחר שהתברר כי החברה מנצלת מציגים תמימים בתערוכות ומחתימה אותם על התחבויות כספיות. בישראל, אנחנו מקבלים לעתים עדויות כי החברה פעילה ומנסה מזלה....בהצלחה חלקית, יאמר.

 

המדובר במדריך בשם Fair Guide המופק על ידי צמד רמאים. הם פונים לחברות המציגות בתערוכות ומציעים להם איזכור חינם במדריך והפניית לקוחות. בתחתית הטופס שהם מבקשים להחזיר להם מתחבאת לה התחייבות לשלם לרמאים 1,770 דולר לשנה, למשך 3 שנים.

 

החתימה של המזמינים תקפה והחברה פונה באמצעות עורכי דינה אל בעלי החוב ובאיום של משפט, היא מצליחה במקרים רבים לגבות את הכסף.

 

עורך הניוזלטר, שהוא אף מארגן תערוכות, עד לחברה ישראלית אחת, לפחות, שנאלצה לשלם.

 

החברה הרמאית ישבה באוסטריה עד שנת 2008 כאשר היא נתבעה לדין בבית משפט מקומי ופסק הדין היה שהיא אינה רשאית לפעול יותר בתחומי המדינות החברות באיחוד האירופי.

 

בעקבות כך, היא העתיקה מושבה לסלובקיה. עתה אנחנו מתבשרים כי בית הדין בארה"ב הוציא פסק דומה.

 

ראו הוזהרתם, כי בישראל, בית המשפט עדיין לא נדרש לבעיה זו והחותמים ממשיכים לשלם..... 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה