אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
דבר אלי בתערוכת פרחים
5/21/2013 9:25:28 AM


בימים של מתיחות בטחונית באזורנו, אנחנו מתקשים להסביר למכרינו ולאנשי עסקים שאנחנו קשורים איתם בחו"ל, שלמרות מה שהם רואים וקוראים בתקשורת, החיים בארץ נמשכים, אנשים עובדים, יוצאים לבילויים והכל כמנהגו.

קשה לנו להסביר, אז למה קשה לנו להבין שאותו דבר קורה גם במדינות שכנות לנו?עיראק למשל.

אנחנו תחת ההשפעה של המלחמה בעיראק, גם לאחר שהאמריקנים עזבו ויש ממשלה ששולטת והעסקים השתקמו ואנשי עסקים באים ויוצאים. אמנם, פה ושם שומעים על פיגועים, על מחבלים שמפוצצים עצמם בריכוזים של אוכלוסיה אזרחית....אבל במה זה שונה ממה שקורה כאן?

אז למה אם נציע לאם עבריה מתל אביב לשלוח את בנה לשדרות לצורך עסקים, היא לא תיכנס ללחץ כמו אם נציע לה לשלוח אותו לעסקים לבגדד? כי דברים שרואים מכאן, כלל לא דומים לדברים שרואים משם.

ואם נזקקנו להוכחה שבעיראק הכל נורמלי, הרי היא באה בדמות תערוכת הפרחים שתתקיים החודש בארביל (עיר עסקים מרכזית בעיראק). מה יותר נורמלי ואופטימי מאשר תערוכת פרחים בינלאומית?

כי מה המשמעות של תערוכה כזו? שיש אנשי עסקים ויש קניינים ויש צרכנים ויש דרישה לפרחים. יש לזכור, שבסולם הדברים ההכרחיים כדי להתקיים, פרחים נמצאים אי שם אחרי שכל הדברים האחרים מתקיימים.

ואם ניכנע לנטייה שלנו להעמיד את עצמנו כרפרנס לכל דבר, לא נוכל להתעלם מהעובדה שמארגנת התערוכה בעיראק היא חברה טורקית ולחשוב שבמצב הנוכחי, מה יכולה היתה להיות המשמעות הפוליטית אם חברה מטורקיה היתה מארגנת תערוכת פרחים בישראל.

היש דבר סמלי יותר מפרחים, באשר לנירמול מחדש של היחסים שלנו עם טורקיה?

אז למי שמעונין להציץ בתערוכה בעיראק: http://iraqflowerexpo.com 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה