אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מותג סובב עולם. בדיסלדורף קוראים לו מדיקה...ועכשיו גם בארה"ב
5/26/2013 3:50:30 PM


יונתן גפן חיבר את השורות הנפלאות הבאות: כשאומרים צנון מרגישים את הלשון ,כשאומרים בצל מקבלים תאבון.....כשאומרים תפוח הפה נהיה נפוח, אחרי שאומרים פטרוזיליה צריך לנוח.....וכך הלאה (מתוך הכבש הששה עשר)

 ועל המשקל הזה כשאומרים בעולם תערוכה רפואית מרגישים medica... ב - 9 ערים מרכזיות שונות בגלובוס. 

המותג מדיקה, השייך ליריד דיסלדורף, נבנה, במשך שנים, כדי שיפרוץ את גבולות גרמניה. התערוכה המקורית מתקיימת מדי שנה במרכז הירידים של דיסלדורף ובכל שנה, נאלצים המארגנים לדחות בקשות של מאות חברות להציג בה. פשוט אין מקום.

בשלב בו נוצר הביקוש ולא היה מספיק היצע, הוחלט להעביר את המותג אל מדינות שבהן יש ביקוש גדול למוצרים וטכנולוגיה רפואיים. בכך קיוו המארגנים להוריד את הלחץ מדיסלדורף.

זה אכן ירד, אבל לא נעלם. אבל במקביל, החל המותג world of medica אותו יצרו הגרמנים, לתפוס במקומות אחרים בעולם. אמרו שם: תערוכה שיש לה תג של medica היא תערוכה שמאחוריה עומדים המארגנים מגרמניה וניתן לסמוך עליה.

כך הלכה ונפרסה רשת של תערוכות רפואיות בארגון יריד דיסלדורף, רשת שפרוסה היום על פני 9 ערים מרכזיות בעולם: בנגקוק (ספט' 2013) סנט פטרסבורג (אוק' 2013) דיסלדורף (נוב' 2013) מומבי (מרץ 2014) בייג'ין (מרץ 2014) יוסטון טקסס (אפריל 2014) סאו פאולו (מאי 2014) סינגפור (ספט' 2014) ניו דלהי ( מרץ 2015).....וחוזר חלילה במחזוריות.

יודגש כי התערוכה ביוסטון, תתקיים בשנה הבאה, לראשונה ובימים אלה נערכים נציגי התערוכה בישראל, איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ www.itex.co.il לקבל פניות מצד חברות ישראליות להציג בתערוכה.

הביתן הישראלי במדיקה בדיסלדורף הוא, מדי שנה, אחת מנקודות הענין המרכזיות של המבקרים, בשל ריבוי החברות המציגות והחידושים שהם מביאים איתן. בשנים האחרונות התחלנו לראות גם ביתנים ישראלים בברזיל, בהודו ובסינגפור ויש לקוות כי בהמשך גם במדינות האחרות המצוינות למעלה.

בהקשר הזה, יש לציין באופן מיוחד את מכון היצוא הישראלי, שבודק את השווקים ובהתאם לזאת, מחליט באיזו תערוכה (בנוסף לזו של דיסלדורף) להציג.

לפרטים על תערוכות המותג בעולם: www.world-of-medica.com

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה