אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
ישראל מדורגת נמוך לא רק בפער בין עשירים לעניים
5/30/2013 1:35:57 PM


תעשיית הכינוסים הבינלאומיים בעולם, היא אחת מהתעשיות המכניסות ביותר, לא רק למארגנים, אלא גם למדינה. מדינות וערים בעולם משקיעות במרכזי קונגרסים ובפיתוח תשתיות תרבות ובידור נלווים, כדי למשוך א תיירי הקונגרסים. לפי חישוב, תייר קונגרסים משאיר במדינה כמעט 2,000 דולר בשלושה ימים.

ארגון הקונגרסים והכינוסים העולמי ICCA עורך מדי שנה דרוג של המדינות והערים בעולם ומעניין, בהקשר זה לראות את הנתונים של 2012.

בקרב המדינות, בעשיריה הפותחת: ארה"ב מובילה את הדרוג (באופן קבוע, אפשר לומר) עם 833 אירועים בינלאומיים, אחריה גרמניה בהפרש ניכר - 649 ובמקום השלישי ספרד עם 550. עוד בעשיריה הראשונה ניתן למצוא (לפי הסדר) את בריטניה,צרפת, איטליה, ברזיל, יפן, הולנד וסין (311).

אם תהיתם היכן ישראל בדרוג, הרי שהיא נמצאת במקום ה - 56 עם 34 קונגרסים.

בדרוג הערים בעולם, אירופה מובילה בגדול מול שער העולם. להלן הדרוג של העשיריה הפותחת:

במקום הראשון וינה עם 195 קונגרסים. במקום השני פריס - 181 , ברלין - 172 , מדריד -164

ברצלונה - 154 ואחריהן (לפי הסדר) לונדון, סיגפור, קופנהגן, איסטנבול ואמסטרדם עם 122 קונגרסים.

אם שאלתם לגבי תל אביב, הרי שהיא נמצאת במקום ה - 188 עם 13 קונגרסים בלבד. משום מה, לא מצאנו את ירושלים בטבלה

הונג קונג שבמשך שנים היתה בעשיריה הראשונה, נסוגה למקום ה - 23 עם 96 קונגרסים. זאת, למרות העובדה שמרכז הקונגרסים שלה זוכה כמעט מדי שנה בתואר המרכז המודרני והטכנולגי ביותר בעולם.

גם מיקומה של סין בדורג העולמי מלמד, שזו איבדה, במידה רבה, את קסמה ואנשי המקצוע מעדיפים את אירופה.

אנחנו לומדים מהנתונים הרבה מאד לגבי מה צריך לעשות כאן כדי להתקדם בדרוג וליצור הכנסות במטבע זר. האם גם שר התיירות שלנו וראש עיריית תל אביב מתרשמים?

יצויין לסיום כי חברת כנס הישראלית נחשבת לאחד ממארגני הקונגרסים הגדולים בעולם...אבל את פעילותה הבינלאומית היא מנהלת מ......ג'נבה.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה