אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
בשורת ה -WiFi לכולם, בתערוכות, מגיעה דוקא מבריטניה
7/7/2013 2:03:48 PM


 

גרמניה, כפי שכבר נכתב רבות, היא הסמן הימני בתעשיית התערוכות העולמית, אבל כאשר מדובר באימוץ טכנולוגיות חדשות, היא לא מן הממהרות לאמץ.

דוקא בריטניה, עם האופי השמרני שלה, כביכול, קלה יותר לאמץ ולהפעיל טכנולוגיות תקשורת. רואים זאת, עם מלוא ההפתעה, בסדרה הבריטית המעולה "מראה שחורה". בתחום התערוכות, מי שמוביל, הוא מרכז התערוכות הלאומי NEC בברמינגהם

בתחילת השנה המרכז הכריז על עצמו כאזור ווי פיי עם כיסוי מלא ובחינם, לכל הבאים בשעריו.

השימוש המסיבי בשרות הזה, בין  אם באמצעות הטלפונים החכמים ובין אם באמצעות המחשבים, הוביל את מנהלי המרכז למסקנה שעליהם לחזק את התקשורת ולפזר את העומסים לפי התפקודים השונים של הקהל והמציגים.

 

הם מפנים את המשתמשים אל האתר הרשמי של המרכז ולאחר שהם מגדירים את עצמם (מציג, מבקר) הם  מנותבים אל אותו "אגף" שמספק את התקשורת בעוצמה המירבית.

 

כך יוצא שאם המציגים דורשים עוצמת תקשורת גדולה מזו של המבקרים, הם אינם "גונבים" מהאחרונים.

 

מבלי להיות מודעים, המרכז מיישם את סיסמת הקיבוץ "כל אחד לפי צרכיו. כל אחד לפי יכולתו".

 

מנהלי המרכז מבטיחים כי הם יהיו כל הזמן עם היד על הדופק כדי למדוד ולהעריך את השימושים ולתגבר ולהגדיל בהתאם.

 

יצויין שמרכז התערוכות הלאומי NEC איבד בשנים האחרונות את מיקומו המועדף, לטובת לונדון. זו לקחה לעצמה חזרה, לאחר פתיחת מרכז "אקסל" והפיכתו של אזור המזחים לאזור לבילויים ולעסקים, את הבכורה.

 

אבל יחד עם זאת, מגבלות השטח בכל מרכזי התערוכות של לונדון, השאירו את התערוכות הגדולות באמת בברמינגהם. זו החליטה לפני שנה להטות את הגלגל חזרה ויצאה עם בשורות, שה - WIFI היא האחרונה שבהן.

 

כדי לסבר את העין, נציין כי במרכז מתקיימים מדי שנה כ - 140 תערוכות וירידים וכ - 400 כנסים בינלאומיים. 2.1 מיליון איש פקדו אותו בשנה שעברה.

 

מיותר לציין שבעטיו של המרכז, מרכז התעסוקה וההכנסה של העיר קשורים לפעילות במרכז.

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה