אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
טיולים בהתאמה אישית
7/29/2013 9:22:20 AM


 

אנשי עסקים שנוסעים לתערוכות מוצאים עצמם לעתים עם יום פנוי או שעות פנויות בהם היו רוצים למלא את הזמן  בטיול קטן בתחומי האזור בו הם נמצאים. זה טוב לגוף ולנפש וגם לעסקים.

 אנשי עסקים הם גם צרכני חופשות ב"אזרחות". הם גם בעלי משפחות שיוצאים לפחות פעם בשנה לחופשה. אנשי עסקים הם זן שכזה, שאף פעם אין להם זמן לתכנן ממש את החופשה - טיול שלהם. "שמישהו יעשה את זה....אנחנו נחתום".

טוב, זו הכללה, כמובן, כי אצל רבים מאיתנו ישנה האישה הטובה שעושה את זה ביותר חשק וביותר מיומנות  והיא גם תמיד יודעת "מה טוב לנו".

...ועדיין יש כאלה שאוהבים להיעזר באנשי מקצוע. השבוע נתקלנו באשת מקצוע שכזו וכדי להיות נאמן למקור נצטט להלן את מה שהיא כותבת בפנייתה אל אנשי עסקים: 

למרות שכולנו חכמים וכולנו נבונים ויודעים לעשות עסקים, כשמדובר בחופשות שלנו, אנחנו לא תמיד מקדישים את הזמן והמחשבה לבחירת היעד ולתכנון החופשה שמתאימים לנו.

אז זהו, שיש מי שחושב בשבילנו ומוכן להתחלק ולהעשיר אותנו.

 קוראים לי זהבה דברת  ואני אעזור לכם לתכנן טיול שיתאים בדיוק לחלומות שלכם, לרצונות שלכם, ליכולות שלכם ו- לכיס שלכם. לפרטים התקשרו ל- 0522425902 או שלחו מייל ל- [email protected] 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה