אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
שאפו ליצירתיות האמריקנית: שת"פ דיסני וורלד תערוכת מכוניות
9/17/2013 10:46:12 AM


 

אם לגני התערוכה בתל אביב מותר לארח פסטיבלי ילדים ואף לשמש תפאורה לסרטים, מדוע לדיסני וורלד אסור לשמש כמרכז תערוכות? זו בכלל לא שאלה. זו מציאות חדשה בנוף התערוכות בארה"ב. שילוב מנצח של מתחם אידיאלי עם קהל שבוי.

 

תערוכת כלי הרכב של איגוד היצרנים האמריקני חיפשה כוון חדש לתערוכה, בעיקר כדי לספק את סקרנותו של הציבור הרחב שמגיע בהמוניו לתערוכה. דיסני וורלד באורלנדו שאינו סובל מחוסר קהל, חיפש עוד אטרקציות לעשרות אלפי המבקרים היומיים שלו וככה נפגשו מאוויי שני הארגונים, שהחליטו שאת התערוכה הקרובה בחודש דצמבר (4 - 8) הם יקיימו במתחם דיסני וורלד.

 

היומיים הראשונים יהיו פתוחים לקהל מקצועי ולקניינים בלבד ושאר הימים לציבור הרחב. יצויין כי בתערוכה לא מוצגים רק כלי רכב, אלא כל דבר שמיועד לנוע עם אנשים, ממכוניות, עבור דרך כלי שייט ואף רכבי חלל.

 

תעשיית התערוכות חיפשה תמיד את השילוב בין עסקים לשעשועים.....אז הנה היא מצאה.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה