אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
יש חדש במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל - הגירסה בעברית
10/31/2013 11:01:26 AM


 

מנוע החיפוש לתערוכות וירידים בחו"ל בגירסתו העברית www.expoexpo.com והאנגלית www.exhibitionet.net  שנפתח לפני שנתיים, צובר גולשים המחפשים הזדמנויות עיסקיות בחו"ל. כדי לשמור אותם בתמונה ולאפשר להם לתכנן שנה קדימה, הוכנסה מערכת אוטומטית של עידכונים.

 

המערכת יוצרת פרופילים של המשתמשים, בהתאם לתערוכות שהם מחפשים ובכל פעם שיש שינויים בתאריכי התערוכות, או במיקומן, המערכת שולחת הודעה לגולשים הרלבנטים עם פרטי השינוי. כך, גם כאשר מצטרפת תערוכה חדשה למאגר.

 

שרות נוסף לאנשי העסקים המשתמשים באתר לצורך תכנון ביקוריהם בתערוכות בחו"ל, הוא הצעת חבילה לנסיעה לתערוכה בה הם מתכוונים לבקר.

 

בקרוב, יצורפו גם הצעות עיסקיות נוספות כמו שרותי סלולר בחו"ל, השכרת רכב וכד'.

 

השימוש במנוע החיפוש הוא חינמי ועל הגולשים למלא רק את פרטיהם בעת ההרשמה לאתר.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה