אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
איזהו מעצב התערוכות הטוב בעיר?
10/31/2013 3:44:06 PM


 

ישראל התברכה במעצבי תערוכות מהשורה הראשונה בעולם. אפשר לראות זאת ברמה הגבוהה של הביתנים המעוצבים בתערוכות בישראל ומזה מספר שנים גם בתערוכות בחו"ל, כתוצאה מכך שמשרדים ישראלים זוכים בתחרויות ובמכרזים בינלאומיים. רבים ממנויי הניוזלטר הם יצרנים המשתתפים בתערוכות בארץ ובעולם ועבורם נפתח, מגליון זה, מדור חדש של היכרות עם מעצבי תערוכות בישראל. 

 

 הראשונה לחלוק את יכולותיה היא המעצבת שרה קורדובה*

 

משרד קורדובה הוקם בשנות השמונים ע"י המעצבת שרה קורדובה. מאז, עיצב והקים מאות ביתנים בתערוכות בישראל ובחו"ל. במשך השנים, המשרד יצר לעצמו התמחות בנושא תערוכות תיירות.

הוא נחשף בפני מקבלי החלטות מחו"ל בביתנים שעיצב עבור מספר מדינות בתערוכת התיירות שמתקיימת בתל אביב מדי שנה. בעקבות כך, החל לקבל פניות מצד לשכות תיירות מהעולם להשתתף במכרזים בינלאומיים.

 

בחודש אוקטובר 2013 עיצבה שרה קורדובה את הביתן הלאומי של גיאורגיה בתערוכת תיירות בינלאומית ב.....פולין.

 

Tour salon במרכז התערוכות של פוזנן ( עיר התערוכות המרכזית של פולין) היא תערוכה שנתית בהשתתפות כ - 600 מציגים מ - 49 מדינות שונות. הביתן של גיאורגיה השתרע על שטח של 130 מ"ר. הוא עוצב בישראל כ- Custom Made  ונבנה על ידי קבלן מקומי בפולין. הוא בלט בתערוכה  בזכות הגודל, התמונות המוארות, הצבעים והמרחבים בהם התארחו המבקרים.

 

היעדרה של ישראל מהתערוכה בלט מאד על רקע הביתן הפלסטיני והביתן של ירושלים שהועמד על ידי סוכן נסיעות פרטי מירושלים.

 

גם בישראל היה משרד קורדובה פעיל בחודשי אוקטובר - נובמבר. בתערוכת המים WATEC בתל אביב, החברה עיצבה שני ביתנים גדולים עבור חברות מכובדות כמו רפאל מקבוצת טאליס  ו - EDI

 

 פרטים על החברה אפשר לקבל על ידי פניה למערכת הניוזלטר.

*יודגש כי אין בידיעה זו קביעת עמדה או המלצה מצד המערכת.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה