אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
כנס ראשון בישראל לנגישות בתערוכות ואירועים
8/17/2006 8:57:47 AM


הועידה השנתית לנגישות בעסקים בסימן תערוכות ואירועים המוניים

 

             מרכז הכנסים – בית חיל האויר הרצליה  30 באוקטובר 2006

                          בחסות המרכז הישראלי לנגישות – שק"ל

 

פתיחת האפשרות לאנשים עם מוגבלות להשתתף בתערוכות ובאירועים המוניים היא אינטרס כלכלי ראשון במעלה של המארגנים. בעשותם כן, הם נפתחים לקהל חדש. % 10 מהאוכלוסיה מוגדרת כאנשים עם מוגבלות.

 

זה לא רק כלכלי....זה גם הדבר הנכון לעשותו.

 

לכך מצטרפת גם החובה המוגדרת בחוק. החובה להנגיש את השירות ואת התנאים הפיזיים של עסקים, מקומות בילוי, התכנסויות, תערוכות, אירועים המוניים וכד', עבור אנשים עם מוגבלויות, נקבעה בחוק מדינה ממרץ 2005. בחודש נובמבר 2006 אמורות להיכנס לתוקף התקנות המפורטות שלו. אי הנגשה מהווה עבירה פלילית ולכל אזרח הזכות להגיש תלונה על מקום שאינו נגיש.

 

מניסיון בשטח וראיונות עם מפיקים, בעלי עסקים, מעצבים, מציגים בתערוכות וכד' אנחנו למדים שאי ההנגשה נובע מחוסר ידיעה ומרמת מודעות נמוכה ולא מתוך חוסר רצון.

 

האוכלוסייה עם המוגבלויות בישראל מונה כ- 700,000 איש.  זהו כוח כלכלי עצום ( יש להוסיף אליהם את משפחותיהם ובני ביתם ) שאינו בא לביטוי בעסקיכם משום  שרובם ככולם אינם משתתפים בפעילויות.

 

מטרת הכנס היא לפתוח את עיני העוסקים בתחום כמו: מארגני תערוכות ואירועים, חברות קד"מ, מעצבי תערוכות,בעלי אולמות ואתרים וכמובן המציגים ומזמיני האירועים.

המומחים אשר יציגו את הנושא, יכוונו וידריכו את המשתתפים, במטרה להכינם למציאות החדשה החל משנת 2007.

 

בקרוב, הצורך בהנגשת האירוע יהווה תנאי לקבלת רשיון עסק, כמו בטיחות, כיבוי אש וכד'.

 

הנגשה פירושה עוד לקוחות ועוד הכנסות ומעל לכל הענקת האפשרות לאנשים עם מוגבלויות לממש את העיקרון הדמוקרטי הבסיסי של הזדמנות שווה לכולם. אתם תאפשרו להם זאת.

 

לקבלת תכנית הכנס ולהרשמה, יש לפנות אל: שבל חברה לארגון תערוכות בע"מ.

טלפון-03-6882929 פקס- 03-6883031 דוא"ל - [email protected]

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה