אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
האם יתכן ש - % 5 מהאוכלוסיה ביקרה בתערוכה מקצועית? או שמא זהו דמיון מזרחי?
11/12/2013 4:13:25 PM


בחודש אוקטובר האחרון התקיימה בדובאי התערוכה לתקשורת GITEX שמוגדרת על ידי מארגניה, כתערוכה הגדולה ביותר באזור. לאחר התערוכה פורסם כי ביקרו בה 130,000 איש ב - 5 הימים בהם היתה פתוחה. בעקרון זו תערוכה המיועדת לבעלי מקצוע אבל לפי הנתון לעיל, ביקרו בה כמעט % 5 מכלל התושבים בדובאי.

דובאי מונה כ - 2.2 מיליון תושבים מהם יש להניח כ - % 70 נשים וילדים.אם להסתמך על כך ששתי האוכלוסיות הללו, לא מרבות לבקר בתערוכות, הרי שהנתון שהתפרסם הוא עוד יותר דמיוני מהרושם הראשון.

מספרים גדולים נועדו להרשים, אבל במקרים מסוימים, כמו זה שלפנינו, הם רק יכולים להזיק. נתון של 25,000 איש ביום, אומר שאף אחד לא הצליח לראות דבר בתערוכה מרוב צפיפות והמציגים לא יכולים היו לעשות עסקים.

זה מזכיר במשהו את סין של לפני 2 עשורים, כאשר תערוכות מהמערב החלו לצוץ שם. או אז הסינים פרסמו נתונים אפילו יותר דמיוניים מהדובאיים, אבל הסינים, כמו סינים, לומדים מהר והיום הם מאד משתדלים להצמד למציאות.

אבל באזורנו, אנחנו עדיין בעידן "אלף לילה ולילה" ולא במהרה נשתחרר........

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה