אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
רוצים למכור יותר? שנו את האריזה- לקראת אינטרפק 2014
1/29/2014 9:16:30 AM


 

כאשר מדברים על תערוכה מקצועית לאריזה, כמו Interpack 2014 המחשבה נעה אוטומטית אל מכונות לאריזה, חומרים שונים לאריזה, אפשרויות הדפסה על אריזות ועל טכנולוגיות חדשות בתחום.

  

אז זה נכון, שכל זה נמצא בתערוכה, אבל כאשר יורדים לרזולוציה, בעיקר כאשר מדובר בתעשיית המזון, הרי שבנוסף לכל אלו, מתוסף אלמנט עיצוב האריזה והשפעתה על שיווק המוצר.

  

שהרי מן הידועות היא שאנחנו קודם כל "אוכלים בעיניים" ואח"כ, לאחר שקלול, מקבלים החלטה בעמדנו מול המדף בחנות. לתהליך הזה קוראים " שיווק באמצעות אריזה".

  הדרך הטובה להמחיש זאת, היא באמצעות סיפור קטן על יצרן ממתקים גרמני "הלורן קוגלן".

סיפורו מופיע בחומר שיריד דיסלדורף שיחרר לקראת התערוכה:

 

מוצר הדגל של החברה, נחשב בגרמניה למוצר איכותי משוקולד. מכירותיו היו יציבות הוא נצרך בכמויות קבועות ממדפי המרכולים. 60 שנה הוא נמצא על המדפים ודורות של ילדים גדלו עליו בגרמניה.

  

אבל רק בשנת 2013 הצליחה החברה לחצות את מחסום 100 מיליון היורו במכירות. בחברה זוקפים זאת למהפך השיווקי שביצעו בשנה זו באמצעות שינוי האריזות.

  

מאריזות שונות לפי סוג המוצר, הם עברו ל Uniform corporate design packaging elements  ובמקביל שינו את הסטנדים לתצוגה.

  

אריזה אחידה, עיצוב כולל, סטנד בנוי לגובה – כל זה העלה במהלך השנה את המכירות והביא את החברה לשיא של כל הזמנים.

  

על כל זה יש להוסיף שחומרי האריזה שנבחרו ידידותיים לסביבה ומקדמים את הגישה הירוקה. עוד דבר שמהווה גורם בשיווק.

  

מנכ"ל החברה אומר " שכל יצרן שרוצה להישרד מול הענקים כמו נסטלה וקראפט חייב לחשוב על האריזה כאמצעי שיווקי וכמובן על העמדה שלו בנקודת המכירה"

  

זה סיפור אחד מתוך אלפי סיפורים אחרים שיבואו לביטוי בתערוכה החשובה לאריזה בדיסלדורף.

  

היא מתקיימת אחת ל – 3 שנים בהשתתפות אלפי מציגים מכל העולם ולמעלה מ – 100,000 אנשי מקצוע וקניינים מכל העולם.

עוד פרטים:www.interpack.de    

מועד התערוכה השנה הוא 8 – 14 במאי 2014 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה