אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
האם הישראלים מעדיפים מלון עסקים או מלון משפחתי בעת תערוכות בגרמניה?
3/11/2014 10:51:24 AM


הערים קלן ודיסלדורף בגרמניה סמוכות זו לזו. 20 דקות נסיעה ברכבת מפרידות ביניהן. שתי הערים הן ערי ירידים. קרוב ל - 20 תערוכות בינלאומיות שנערכות שם, נחשבות למובילות בעולם.

רוב התיירות לשתי הערים הללו, היא מה שמכונה "תיירות תערוכות". זו תיירות של אנשי עסקים המשאירים בעת שהותם קרוב ל -800 יורו בבתי מלון, תחבורה, מסעדות וקניות.

מתוך כלל ההוצאה, מרכיב בית המלון הוא הגבוה ביותר, מהעובדה הפשוטה שבתי המלון מעלים מחיריהם בימי התערוכות. הם יכולים לעשות זאת משום שהם בד"כ "סובלים" מעודף ביקוש בימים הללו.

מהן ההעדפות של אנשי עסקים ישראלים בכל הקשור לבתי מלון? ישנם כאלה, בעיקר מקרב המציגים בתערוכות, שמחפשים את המלון המשפחתי השקט שירגיע אותם לאחר יום מפרך בתערוכה. ויש כאלה, בעיקר מקרב המבקרים שבאים ליומיים - שלושה, שמחפשים את בתי המלון שהם האנטיתזה למלונות המשפחתיים.

יש מקום לערוך סקר העדפות ומערכת הניוזלטר תעשה זאת בקרוב. בינתיים, אם להסתמך על ידע אישי ונסיון של הרבה שנות ביקור בתערוכות בשני המרכזים בקלן ובדיסלדורף, אפשר לומר שההעדפה היא בכוון בתי המלון המשפחתיים ובתנאי....שאלו נותנים, מעבר לפמיליריות עם האורח, גם חדר נקי ונוח, ארוחת בוקר עשירה, אינטרנט חופשי ו....קירבה למרכז התערוכות.

אנחנו רוצים להמליץ על מלון כזה בקלן. המדובר ב - Insel Hotel הממוקם במרחק הליכה של 5 דקות ממרכז הירידים של קלן וכ - 200 מטר מתחנת הרכבת הבינלאומית המקשרת את העיר לדיסלדורף, לשאר ערי גרמניה ואירופה ומול הארנה של קלן . בקירבה מיידית יש מספר מסעדות טובות כולל איטלקית, מקסיקנית ואפילו ....מונגולית.

כניסה לאתר האינטרנט של המלון תראה הכל 

http://www.insel-hotel-cologne.com/index.html

נציגות ירידי קלן ודיסלדורף בישראל שהתבקשה "לעודד" ישראלים להתאכסן במלון ביקשה וקיבלה מהמלון הנחה של % 5 עבור הישראלים.

לכן, אם מבצעים הזמנה, יש לציין עליה שמבקשים את "Itex Price"

כדאי לישראלים לשקול להתאכסן במלון בעת שבדיסלדורף מתקיימת תערוכה, משום שאז מחירי המלון נמוכים בלי פרופורציה לתעריפים של ימי תערוכה בקלן.

זמן הנסיעה לדיסלדורף ברכבת הוא כאמור 20 דקות והמחיר נע בסביבות 16 יורו לכוון

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה