אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
אפריקה רעבה? נראה שכך חושב העולם לאור ריבוי תערוכות המזון שם
3/27/2014 1:29:58 PM


תערוכות וירידים, כפי שנאמר בפתיח, משקפים את הכלכלה המקומית, במקום בו הן נערכות. אבל, עד שהכלכלה מתייצבת ומנסחת לעצמה אופי, היא עוברת טלטלות גדולות שנובעות מחמדנות יתר של מארגני תערוכות מכל העולם.

אלו, כמו חיות בטבע, מתנפלים על השוק ומנסים לנגוס כמה שיותר בכמות ותוך זמן קצר. אם יצליחו, מה טוב. אם לאו, ישאירו את העצמות בשטח ויחפשו שווקים אחרים.

כך היה בטורקיה לפני שני עשורים ובסין. עשרות מארגנים מכל העולם, ראו בשווקים החדשים הזדמנות לחדירה. בג'ונגל שנוצר, התקיימו עשרות תערוכות קטנות באותם תאריכים או בתאריכים סמוכים ובאותן ערים.

בסופו של דבר, אחרי שמאות יצרנים מכל העולם שילמו את מחיר הטעויות של המארגנים ושל עצמם,הדברים התיצבו. נותרו החזקים והיום מתקיים סדר כלשהו ותיאום בין התערוכות.

חבל, שחלק מהמארגנים שעברו את הנסיון הזה, לא למדו מנסיונם הם והיום הם חוזרים על אותן טעויות ביבשות מתפתחות אחרות.

"ימי שיקגו העליזים" חוזרים והפעם לקניה ולבירה נאירובי.

בנוסף ליהודה פוליקר ("בוקר יום ראשון....יש רעב כבד באסיה...אפריקה צמאה"), החליט מי שהחליט שאפריקה צמאה ורעבה ומה שהיא צריכה הן תערוכות למזון.

6 תערוכות בינלאומיות יתקיימו השנה בין החודשים יוני - אוקטובר בקניה. ולא תגידו,"כל מיני אופורטיוניסטים מנסים לתפוס טרמפ". מדובר על מארגני תערוכות רציניים ביותר, ביניהם ירידים כמו המבורג ופרנקפורט מגרמניה......

כל אחד מהמארגנים חושב שהוא יציל את אפריקה מרעב. התוצאה תהיה שחלק מהם יחזרו הביתה עם הזנב בין הרגליים וחלק-החזקים- כמו בטבע, יישארו.

נחיה ונראה.

בינתיים, אזהרה ליצרני מזון מישראל שמחפשים אף הם שווקים באפריקה, בדקו טוב את כל הפרטים הקשורים לתערוכות בהן אתם חושבים שראוי לכם להשתתף.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה