אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
על תערוכות, אמנות ובתי חולים - יוזמה חדשה בארה"ב
8/13/2014 12:22:07 PM


במקום בו אנשים נמצאים או עובדים בתנאי לחץ, לעיצוב הסביבה משמעות גדולה לא רק על התנאים הפיזיים, אלא גם על מצב הרוח ו....התקווה. כך מסבירים אנשי הקרן לאמנות בבתי חולים בארה"ב את היוזמה החדשה שלהם לשתף מבקרים בתערוכות בציור ציורי קיר שיוצבו אחרי האירוע בבתי חולים בעולם.

היוזמה תפסה תאוצה ועכשיו מבקשים אנשי הקרן מגופים ברחבי העולם לחקות אותם. אז מה אומרת היוזמה החדשה?

הקרן מעמידה לרשות מארגני תערוכות וקונגרסים, כמה פנלים (6 בד"כ), מברשות לציור, חומרי ציור ו....נייר לניגוב הידיים מצבע ומבקשת מהמארגנים להציב את הפנלים במקומות בהם יש ריכוזי קהל. הקהל מתבקש לצייר מה שבא לו. אפילו ביל גייטס, שהיה אחד המרצים בכנס של מחשבים בארה"ב צייר על גבי הפנלים.

בתום האירוע, אנשי הקרן אוספים את הלוחות ומעבירים אותם לבתי חולים בארה"ב ובמדינות אחרות בעולם.

היום, הודות ל - 500,000 "ציירים" שייצרו 40,000 ציורים, כ - 2,000 בתי חולים ב - 195 מדינות נהנים מהעבודות. אלו, בהיותן ניידות, מוצבות במרכזים הרפואיים במסדרונות, במקומות ציבוריים, חדרי אוכל ואפילו בחדרים של חולים (בהתאם למקרה ולצורך). חולים רבים, לדברי אנשי הקרן, מדווחים על השפעת הציורים על מצב רוחם, על האופטימיות ובעיקר על התקווה שהם נוסכים בהם.

החסרים אצלנו מקומות "לחוצים" בהם ניתן להציב קירות מצוירים? ואנחנו לא מדברים רק על מוסדות רפואיים. מה עם משרדים ממשלתיים כמו משרד הרישוי, משרד הפנים, בתי המשפט ועוד מקומות בהם קהל נרגן ממתין לקבל שירות מהממשלה.

וגם כמובן....לא חסרים תערוכות וכנסים....

וכדי להבין מהו הארגון העומד מאחורי היוזמה, כדוגמא ליזמות מקומית, הנה הלינק לאתר של הקרן לאמנות בבתי חולים   www.hospitalart.org

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה