אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
יריד פרנקפורט מעביר את תערוכת הטקסטיל מהונג קונג ליבשת
10/2/2014 4:41:20 PM


בהודעה שפורסמה מטעם יריד פרנקפורט, לאחר פרוץ המהומות בהונג קונג, נמסר כי הוחלט להעביר את תערוכת הטקסטיל, שהתקיימה לאורך שנים בעיר, לעיר אחרת בסין. לא ברור אם ההחלטה היא פועל יוצא של החרדה מפני איבוד מקומה של הונג קונג כ HUB מרכזי באזור, או שזו החלטה אסטרטגית מקצועית.

יריד פרנקפורט הוא המוביל העולמי של תערוכות הטקסטיל. הוא מארגן ברחבי העולם "מהודו ועד כוש" (בוסטון) את התערוכות, בהשתתפות של 16,000 מציגים ו - 430,000 מבקרים.

נכון להיום מקיים יריד פרנקפורט בסין 8 תערוכות טקסטיל, החל ממכונות וציוד לתעשיה ועד בדים , טקסטיל לבית ועיצוב בטקסטיל.

כל התערוכות של יריד פרנקפורט, כמו גם אלפי תערוכות אחרות בכל התחומים, של מארגנים אחרים, נמצאות במנוע החיפוש לתערוכות בעולם www.expoexpo.co וניתן, ללא תשלום לחפשן שם.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה