אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
גם זה רעיון! מגרש חניה שהוא גם אולם לתערוכות
10/14/2014 2:43:07 PM


מרכז התערוכות של אמסטרדם RAI קרס תחת ריבוי האירועים בו. הביקוש עלה בהרבה על ההיצע. זאת, משום שהמרכז הוא מולטי פונקציונלי. כלומר, משמש תערוכות וירידים, מופעים, קונגרסים ענקיים ועוד פעילויות תרבותיות. שלא כמו בערים אחרות בעולם, אבל כמו תל אביב כמובן, זהו המרכז היחיד המסוגל לארח אירועים בסדר גודל גדול.

כדי לעמוד בדרישות, היה צורך להרחיב את המרכז ע"ח חלק ממגרשי החניה. 1,000 מקומות ירדו מהמצאי כתוצאה מכך. אבל המרכז זקוק היה ל - 4,000 מקומות כדי לעמוד בסטנדרט.

חיפשו וחיפשו רעיונות חכמים והגיעו לבסוף לפתרון: הקומה הראשונה של החניון החדש שייבנה, יתוכנן כך שיוכל לשמש גם כאולם תערוכות או אירועים.לצורך כך, שלא כמו בחניונים סטנדרטיים, התקרה הוגבהה לגובה של של 8 מ' כדי לאפשר נגישות טובה למשאיות ומנופים שמכניסים תצוגות לאולם.

החניון החדש ישתרע על פני 7 קומות ובצירוף מגרש החניה הקיים, יספק את אותם 4,000 מקומות חניה דרושים. הוא צפוי להיפתח ב - 2016

בתל אביב, למרכז הירידים יש פחות או יותר כביש גישה מרכזי אחד, שדרות רוקח, בתוך המתחם הוסיפו  עוד אולם ענק מולטי פונקציונלי וכן הופקע חלק מהדרייב אין (לשעבר) ששימש כמגרש חניה, לטובת אולם ספורט עירוני - הבית החדש של הפועל תל אביב בכדורסל - כמו גם מקום לאירועים בנוסח יריד "צבע טרי" ונשאלת השאלה, מה עם החניה? ואיך בכלל יגיעו כלי רכב לאזור?

ואפרופו הפועל תל אביב "איזה מסכנים האוהדים שאוכלים להם ת'לב"

בכל מקרה, סעו לאט!

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה