אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
הכוכבים של drupa 2016 הן החברות הישראליות
12/17/2014 10:58:36 AM


בכמה תערוכות בעולם ניתן לומר שכוכבי התערוכה הם המציגים מישראל? כנראה שרק באחת וזו תערוכת הדפוס העולמית בדיסלדורף "דרופה" בעוד שנה וחצי. אם היו מקבצים את כל המציגים מישראל ניתן היה למלא כמעט ביתן שלם במרכז הירידים של דיסלדורף.

10 יצרנים מישראל משתתפים באופן ישיר בתערוכה. שלושה מהם נחשבים למובילים עולמיים בתחומם ובראשם חברת לנדא שתציג בתערוכה את הננו דיו שלה והמכונות איתן מדפיסים את הדיו.

העולם גילה את ההמצאה הגאונית הזו בדרופה הקודמת ומאז הוא מחכה לראות לאן הגיעו החומרים והטכנולוגיה החדשים של לנדא. האחרון, היה כזכור, האיש שהמציא את הדפוס הדיגיטלי באמצעות חברת אינדיגו.

ואפרופו אינדיגו, לאחר שהיא נמכרה ל - HP היא הפכה להיות החזית הטכנולוגית של החברה בתערוכות הדפוס בעולם. צרכנים מכל העולם יודעים שהטכנולוגיה מפותחת בישראל והמכונות שמגיעות אליהם לבת הדפוס, עוברות דרך נמל אשדוד.

דרופה היא תערוכה פנומינלית שמצליחה בכל 4 שנים להפתיע את עצמה בגודל ובמספר המציגים ו...במועד סגירת ההרשמה הנובע מחוסר מקום. מדובר בכמעט שנתיים לפני מועד הפתיחה.

העוצמה של התערוכה שתפתח בחודש מאי 2016 בדיסלדורף, נובעת בין השאר מההחלטות האסטרטגיות של היצרנים המובילים בעולם לא להשתתף בתערוכת הדפוס שהתקיימה בשנה שעברה בבריטניה. הם סימנו את דרופה כתערוכה שלהם.

עד אז, נהוג היה שתערוכת דפוס תתקיים מדי שנה באירופה בסבב בין כמה מדינות: בריטניה, צרפת איטליה וגרמניה. ההבנה הזו החזיקה מעמד עד לשנה שעברה.

כוחות השוק הכריעו והיצרנים הגיעו למסקנה שאין להם מה לחדש מדי שנה וטווח זמן של 3 - 4 שנים הוא המתאים להם.

עוד פרטים על דרופה באתר www.drupa.de

הנציגים בישראל של התערוכה: איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ 03-6882929 [email protected]

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה