אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מציגים חדשים זכאים להנחות.....באוסטריה
12/7/2006 12:53:13 PM


מאת: יצחק שלו

 

בצעד יוצא דופן הודיעה החברה הרב לאומית לארגון תערוכות REED- על אסטרטגיה חדשה המתיחסת למציגים שזו להם הופעה ראשונה בתערוכות.....באוסטריה.

 

חברת "ריד" שהשתלטה על תעשיית התערוכות באוסטריה, באמצעות רכישת השליטה במרכזי התערוכות בוינה, זלצבורג ולינץ, הבינה שכדי לשמור על רעננות התערוכות, עליה לצרף מציגים חדשים. היא החליטה לעודדם, על ידי כך שהיא מעניקה להם שורה של תמריצים הכוללים הנחה של % 40 ברכישת השטח, % 20 בבינוי תאי התצוגה וכן שרותי יחסי ציבור וקידום מכירות ללא תשלום.

 

עוד היא מציעה למציגים חדשים, קורס ללא תשלום באקדמיה לתערוכות שהיא מפעילה, במטרה להכשירם להשתתפות נכונה בתערוכות.

 

לא ידוע על יוזמה דומה אצל מארגני תערוכות אחרים בעולם לעידוד השתתפות בתערוכות.

 

כמו כל דבר חדש, אין ספק שמציגים ותיקים ירימו גבה ויתהו מדוע מגיע להם "עונש" על גילוי נאמנות למותג ולמארגן. יש בזה משהו, מוכרחים להודות.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה