אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
שונאים סיפור אהבה - נוסח גרמניה
2/25/2015 8:39:21 AM


קלן והנובר מחזיקים ב - 2 מותגים מובילים בעולם הנגרות והרהיטים. Interzum לפירזול וחלקי רהיטים www.interzum.com בקלן ו - Ligna לציוד ומכנות לתעשיית העץ בהנובר www.ligna.de הקירבה בין 2 התערוכות היא מתוך קהל המבקרים: יצרני רהיטים ומוצרים מעץ, נגרים,אדריכלים ועוד.

שנים ניסו שני מרכזי הירידים של קלן והנובר מארגני תערוכות "אינטרצום" ו "ליגנה" להקדים אחד את האחר במועד בו מתקיים היריד שלהם, כדי שהמבקרים יבואו קודם אליהם. התחרות היתה גדולה ולצידה גם הוצאות שיווק גדולות למשיכת המבקרים. עד שיום אחד 2 הצדדים התעשטו והחליטו שאם המלחמה הביאה אותם להוצאות גדולות ומיותרות, אולי אפשר לחשוב על שתוף פעולה?

ובמאמר מוסגר נשאל, האם מה שנעשה בעסקים, לא יכול להיות מיושם בפוליטיקה?

אבל חזרה לסיפורנו. מזה כמה שנים החלו 2 הירידים לשתף פעולה וראה זה פלא, זה עשה רק טוב לשניהם.

זה התחיל בכך שנקבעו תאריכים שיאפשרו לכל בעלי המקצוע מהעולם המבקרים ב - 2 התערוכות, לעשות זאת במהלך ביקור אחד. זה המשיך בארגון הסעות בין 2 הערים ובאופן טבעי יצירת מצב של 2 תערוכות במחיר כרטיס כניסה אחד.

2 התערוכות יתקיימו השנה בתאריכים הבאים:

אינטרצום בקלן במאי 5 - 8 וליגנה בהנובר במאי 11 - 15. סוף שבוע מפריד ביניהן, מה שיאפשר למבקרים לבקר בקלן, לנוח בסוף שבוע ולבקר בליגנה.

כרטיס הכניסה לתערוכה בקלן טוב גם לזו שבהנובר. נציין רק שניתן לרכוש אותו אצל איטקס טל: 03-6882929 בהנחה של כמעט % 50 [email protected]

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה