אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מסע הרכבות הארוך ביותר
4/22/2015 11:38:42 AM


בגליון אפריל 2015 של המגזין לתובלה, לוגיסטיקה וסחר Port2Port מצאנו כתבה מעניינת מאת ברי פינטוב, שאנו שמחים לצטטה משום הענין שבה ליצואנים רבים בישראל וכן משום שעיר היעד של הרכבת היא עיר התערוכות Yiwu בסין, העיר ממנה מגיעים רוב המוצרים הסינים הזולים לישראל.

סין נחשבת היום לגורם הפעיל ביותר בשוק הלוגיסטי בעולם. במיוחד כאשר מדובר בהובלה באמצעות רכבות. לאחרונה הושלם המסע הארוך בעולם של רכבת שהחל במדריד שבספרד והסתיים בעיר איוו מדרום לשנחאי.

הרכבת שהכילה 82 מכולות מלאות בשמן זית ומוצרים ספרדיים אחרים, החלה את המסע בחודש נובמבר והגיעה ליעד במחצית דצמבר. היא עברה בדרכה דרך בצרפת, גרמניה, פולין, רוסיה הלבנה וקזחסטן.

בגלל הבדלים ברוחב המסילות לאורך הקו, המכולות הועמסו מחדש 3 פעמים. יחד עם זאת, בעלי המטענים בשני קצותיו, טוענים כי למרות הסירבול הלוגיסטי, הרכבת מספקת שירות מהיר בהרבה מאשר הובלה ימית והיא באופן משמעותי זולה יותר מהובלה אוירית.

בתכניות של הסינים להעמיד מסילה שתגיע לחופי הים התיכון וכן קו שיחבר את בייג'ין ללונדון. מהנדסים סינים עובדים על תכניות להעלות את מהירות הרכבות מ - 300 קמ"ש  ל - 500 קמ"ש ואף ל - 1,000 קמ"ש.

כהרגלה, ממשיכה סין לקחת חלק פעיל בשבירת שיאים במגזר הלוגיסטי הגלובלי.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה