אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
Drones מושג חדש שמרחף בתערוכות בארה"ב - מל"טים באולמות התצוגה
5/18/2015 10:24:08 AM


מה עוד אפשר להעמיס על הסמרטפונים המסכנים שלנו? כל תערוכה מציעה אפליקציות שונות ומשונות ולעתים נדמה כי מרוב אפליקציות, כבר לא רואים את התערוכה עצמה. החידוש האחרון שקשור בקצהו, אף הוא , לסמרטפון הוא ה - Drone או בשמו העברי מל"ט.

תעשיית התערוכות לא המציאה את המל"ט, אבל היא אימצה אותו בנסיון לשרת אותה. המל"טים שבעבר התאפיינו בשימושם הצבאי, עשו הסבה לשוק הפרטי - אזרחי והיום נעשה בהם שימוש נרחב בחקלאות, איתור מפגעים, צילומי אבטחה, מעקבים וכד'.

ידוע הסיפור המוזר של האב שהעלה מל"ט לאויר כדי לצלם את בתו בדרכה לבית הספר, כדי להיות בטוח שהיא מגיעה בביטחה. שאלות רבות של צנעת הפרט עלו בעקבות ריבוי השימוש במל"טים לצרכים אזרחיים.

ועכשיו הם נראים גם באולמות התצוגה בארה"ב. מציגים שוכרים את השרות כדי לצלם את התנועה בביתנים שלהם ולשדר אותה למבקרים אשר לא הגיעו עדיין לאירוע. בכך, הם מקוים תיוצר אצלם מוטיבציה לבקר אותם דוקא. השידור מועבר לסמרטפון, כמובן.

בינתיים, הנושא פרוץ, אבל כבר התחילו לדבר על רגולציה בנושא, מאחר שצצות בעיות של בטיחות, של צינעת הפרט, רישוי ועוד.

זה יפה שתעשיית התערוכות אימצה את החידוש, אבל נראה שנוצרה כאן הגזמה באשר לשימוש בו. אז לא כדאי להתאמץ ולנסות להשתלב, כי נראה שהוא יעלם מהאולמות בתוך זמן קצר ויזכר כגימיק בלבד.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה