אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
צפי לשינוי דרסטי בתערוכות בסין
5/19/2015 3:34:54 PM


דבר אחד חשוב אפשר לומר על סין ועל השלטון. הסינים כל הזמן לומדים, בוחנים, מודדים ומתאימים עצמם למצבים חדשים. אחרי שני עשורים, הם הבינו שהנהירה העצומה של יצרנים מכל העולם להציג בסין כתוצאה מסנוורם מגודל האוכלוסיה, לא קידם את הכלכלה המקומית, כפי שניתן היה לצפות.

לא רק השלטונות התאכזבו. גם המציגים. וכך התעוררו כולם למציאות בה מספר התערוכות יורד, מציגים חדשים כבר לא מתדפקים בשער והיצרנים הסינים נצפו במספרים גדולים בתערוכות אחרות בעולם.

וכפי שאמרנו, הסינים לומדים מהר ומשנים בהתאם. לאור זאת הם מכינים עכשיו תכנית שתראה ותשמע ככזו שהמדינה עומדת מאחוריה.

בבסיס התכנית, ליברליזציה של כל הקשור בארגון תערוכות, כלומר פחות התערבות שלטונית מרכזית והעברת ההחלטות לגבי תערוכות טכנולוגיות לידי לשכות המסחר המקומיות. במקביל יפחתו התערוכות שנכללו במסגרת  government-funded exhibitions ויפתח השער לגורמים פרטיים לארגן ולתת חסות לתערוכות הללו.

הסינים למדו מנסיונן של מדינות מתפתחות שנכנסו בסערה אל תעשיית התערוכות וריבוי התערוכות והמארגנים והתחרות ביניהם שהכניסו כאוס לכלכלה. בתכנית הנוכחית הם ישכנעו גופים גדולים לרכוש מארגני תערוכות בינוניים או להתמזג איתם. הם ימליצו גם למארגנים הגדולים להשקיע ולרכוש חלקים אצל מארגני תערוכות מחוץ לסין ולהגדיל בכך את רמת הבינלאומיות שלהם.

את המארגנים הקטנים הם יעודדו לגדול בעזרת הנחות במס והקלות נוספות כמו סיוע בלוגיסטיקה, תעבורה, שחרור במכס ועוד - הכל כדי להקל עליהם לשכנע יצרנים זרים להציג בסין.

מודעים לבעיה המרכזית של intellectual property rights protection הסינים יגבירו את האכיפה ובכך יאותתו לעולם שזה יהיה בקרוב non issue בשבילם.

אין לדעת איך תתקדם תוכניתם, אבל דבר אחד בטוח, הסינים מבינים שיש לעשות שינוי ויש לפרסמו ולהשמיעו בעולם. בכך הם יצליחו ללא ספק. 

 

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה