אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
לאס וגאס ממשיכה להפתיע והפעם עם "שבוע הכאב"
6/15/2015 12:49:14 PM


בארה"ב, שבה לכל קבוצה מקצועית או בעלת אינטרסים משותפים' יש ארגון מקצועי מייצג, קיים ופועל הארגון לכאב. וכמו כל ארגון, הוא מקיים מדי שנה אירוע מקצועי לחבריו. מקצועי? לא תמיד.

זהו מפגש של חברים למקצוע שבו לצד הרצאות ותערוכות מקצועיים, יש סידרה של אירועים חברתיים ומפגשים בין החברים ובזמן הפנוי גם מבלים ביחד במוסדות שיש ללאס וגאס להציע. מיהם 2,500 החברים שיתכנסו בחודש ספטמבר הקרוב בעיר?

אלו רופאים, אחיות, פיזיוטרפיסטים, פסיכולוגים, רוקחים, דיאטנים, נוירולוגים, מנהלי מוסדות העוסקים בכאב ועוד. לכולם ענין משותף ויש להניח שכולם מכירים את כולם, שהרי מדובר בקהילה לא גדולה במושגים אמריקנים. מאחר שכך, לעצם המפגש יש חשיבות חברתית גדולה.

מעניין לציין כי בין הנושאים בהם ידונו בכנס המקצועי, לא מצאנו הרצאה בנושא "כאב לב". אמנם מושג מופשט, אבל יש להניח שאם הכנס הזה היה מתקיים בישראל, זה היה הנושא המרכזי. די להתעורר בבוקר על רקע החדשות ברדיו, כדי לחטוף כאב לב.......

וגם... אם הוא היה מתקיים בארץ, הוא צריך היה להיות אירוע שנתי...לא במובן של ארוע המתקיים כל שנה, אלא כזה הנמשך כל השנה 

ולמי שיש יחס חיובי לכאב, הנה הלינק לאתר האירוע בלאס וגאס: http://conference.painweek.org/

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה