אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
מבחן ההגיון תל אביב - לונדון. להיכן זורם החזון של ראשי הערים?
7/13/2016 2:38:43 PM


 לונדון היא אחת הערים האטרקטיביות בעולם לתיירות עיסקית. בשנה האחרונה ביקרו בה כ - 30 מליון תיירים, מתוכם 3.7 מליון אנשי עסקים (מספר שיא). לראשי המדינה והעיר ברור שאם רוצים לשמור על הדומיננטיות של העיר, יש לדאוג בראש ובראשונה לשיפור התשתיות, כדי להקל על הזרימה והתנועה בעיר.

קו תחתית חדש יפתח ב - 2018 בשם המקורי Elizabeth line (הוא המשכו של קו Crossrail 1) הקו החדש יחבר מוקדי תיירות עיסקית מוכרים וכאלו הנמצאים בשלבי תכנון ו/או הקמה ויקצר את זמן הנסיעה ביניהם באופן משמעותי. הוא גם יקרב את שדה התעופה של העיר אל אותם מקומות.

בהקשר זה, מוזכרים מרכזי התערוכות והקונגרסים, שלהם חלק משמעותי בארוח התיירות העיסקית בעיר. זה יקרה, משום שהקו תוכנן כך שיחבר בין מזרח למערב ובין צפון לדרום וכמובן, ייצור קשר אל תחנות הרכבת החוצות את המדינה.

קברניטי העיר כבר קיבלו פניות מצד יזמים, להקמת מרכזי תערוכות חדשים, מסעדות, מקומות בילוי לאורך ולרוחב תואי הקו החדש. ההשקעה הציבורית בקו החדש נראית מבטיחה.

בתל אביב נחשפה התכנית האמביציוזית של קירוי חלקים מתוואי נתיבי איילון והקמת פארק ירוק בקומה השניה. פארק, שיהיה מאוכלס על ידי בתי קפה, שבילי אופניים ומקומות בילוי.

תכנית יפה ללא ספק, אבל עדיין יש מספר שאלות שיש לשאול: מה יקרה עם גזי הפליטה של המכוניות בתוך המנהרה שתיבנה, האם לא נחוץ היה להוסיף עוד נתיב למטה, במנהרה? ועוד.

ואנחנו שואלים, מדוע לא מושקעים אמצעים כדי ליצור כבישי רוחב לכניסה ויציאה מהעיר, במקום לקרות את נתיבי איילון? היום, אין גישה מכביש 6 לעיר, מסלולי הכניסה והצמתים מפוצצים מדי בוקר וערב, קשה עד בלתי אפשרי להגיע ממזרח למערב, לשפת הים למקומות הבילוי, בטווח זמן סביר......ועוד.

אז מדוע לעזאזל לקרות את נתיבי איילון במקום ליצור תשתיות חדשות ולהרחיב את הקיימות? למה? כי אותנו לא ילמדו? כי מה שקורה בלונדון שונה ממה שקורה בתל אביב (בפרופורציות הנכונות כמובן) למה לא לחקות דברים טובים מחו"ל? אולי לקוראים יש תשובות, לנו אין. 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה