אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
כדאי לשים לב למושג החדש IOT
7/14/2016 12:19:36 PM


איך נולדת תערוכה חדשה? בהתחלה, רואים שנושא מסוים מופיע בתוך תערוכה קיימת ומעורר התעניינות אצל הקהל ואחר כך, בהמשך, הנושא יוצא מתוך התערוכה והופך להיות תערוכה נפרדת, עצמאית. כך, ראינו את נושא ההדפסה בתלת מימד בתוך תערוכת הדפוס "דרופה" בדיסלדורף, השנה וכך זה נראה גם עם נושא האינטרנט של הדברים.

בהתחלה הוא היה חלק מתערוכות אינטרנט, אחר כך ראינו אותו בתערוכות בנושא בתים חכמים וערים חכמות וכעבור זמן, אנחנו רואים אותו כתערוכה עצמאית במקומות שונים בעולם.

האינטרנט של הדברים הוא תחום מאד רחב ומתכוון לעזור לנו להתחבר אל דברים באמצעות הדברים. ומהם הדברים? זה יכול להיות הפריז'ידר בבית שמודיע לנו על מצרכים בחסר, זו יכולה להיות המכונית שלנו, שאנחנו מפעילים בה, מרחוק, את החימום בחורף  וזה מגיע לפירוט טכני של מכונות תעשיתיות.

מהיכרות עם השוק בישראל, אפשר לומר שחברות וסטארטאפים רבים עוסקים בנושא והאפשרות שלהם לקשור קשרים עיסקיים עם יצרנים, לקוחות ויבואנים בחו"ל, היא באמצעות השתתפות בתערוכות ולכן מצאנו לנכון להאיר את הנושא בניוזלטר זה.

סריקה מהירה במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל www.expoexpo.com מגלה שתערוכות לאינטרנט של הדברים מתקיימות בארה"ב, אנגליה, סינגפור, קוריאה, ספרד וסין. כדי לקבל פרטים, עליהן יש להיכנס למנוע החיפוש,  לאתר בקטגוריית נושא התערוכה את  "אינטרנט של דברים" ולהגיע אל התערוכות עצמן, לצורך עדכון.

ניתן לבצע את החיפוש גם באתר של מכון היצוא ובאתר למטייל ביזנס

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה