אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
קוראי הניוזלטר מעדיפים מידע על תערוכות ספציפיות
9/1/2016 2:58:22 PM


בעולם מתקיימות תערוכות רבות בנושא זכיינות,כאלו המאפשרות לחברות קטנות ואפילו לבודדים, לתחיל עסק חדש, שבחו"ל כבר "התגלחו" עליו. כלומר, לא מתחילים מאפס, אלא נסמכים על מוניטין והוכחות מוכחות של עסק קיים. דוגמאות גדולות הן כמובן מקדונלד וקוקה קולה. דוגמא "קטנה" יותר היא סטארבקס לקפה או אלפנט לרחיצת מכוניות.

במנוע החיפוש אקספואקספו - www.expoexpo.com ניתן למצוא עשרות תערוכות זכיינות, חלקן תחת השם Franchise וחלקן תחת השם brands (בכל מקרה יש לחפש שם תחת נושא בנקאות, פיננסים ופיתוח עסקים). ניתן למצוא תערוכות מפיליפים ועד מוסקבה, עבור דרך אוסטרליה ודרום אפריקה.

בבריטניה, הנושא תפס תאוצה בשנות המיתון של גברת תאצ'ר, כאשר מפעלים נסגרו , נוצרה אבטלה ואנשים חיפשו מה לעשות עם עצמם. תערוכות הזכיינות שהתקיימו אז, נתנו תשובה טובה בדמות זכיינות לתיקון נעולים, רכבים המשמשים לסדנאות ניידות, שלטי פרסום ניידים וכד'.

אבל, היום, כאשר המצב הכלכלי באירופה טוב, אנשים מחפשים זכיינויות כדי להרחיב עסקים ולא לצורך תעסוקה. נדמה שכך המצב היום, גם בישראל ולכן התערוכה של פריס יכולה להיות מעניינת לביקור ולקשירת קשרים עסקיים.

אגב, מצאנו בתערוכה שהתקיימה ב - 2016 גם 2 מציגים מישראל ומציגים מסעודיה, לבנון ואחוד האמירויות.

בתערוכה השתתפו 450 מציגים מאירופה ומחוצה לה. המארגנים מכוונים את המבקרים לפי רמות ההשקעה הנדרשות, החל מעשרים אלף יורו ועד 500 אלף ומעלה. כמו כן, הם מאפשרים למבקרים להיחשף מראש לסוגי העסקים המוצעים בתערוכה, מציעים להם ייעוץ והכוונה, מומחי בנקאות מסדירים תנאי השקעה וכד'

האורינטציה של מארגני התערוכה, כמו אחרים בתחום הזה, היא להציע תנאים נוחים לפגישות עם מציגים, עם יועצים למיניהם- הכל במסגרת מה שהם מכנים "כפר היזמים". במובן זה, היא שונה מתערוכות מקצועיות אחרות. 

עוד מתקיימות בתערוכה הרצאות של מומחים, הדרכה ומפגשים עם אנשי מקצוע וזכיינים ותיקים

התערוכה הקרובה תתקיים במרכז התערוכות פורט דה ורסאי, שבתוך פריז בין התאריכים 19 - 22 במרץ 2017 . יתר פרטים www.franchiseparis.com/en/the-show/what-is-franchise-expo-paris/Village-creator/

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה