אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
ישראל לא תשתתף באקספו 2008 בסרגוסה ספרד
7/1/2007 9:09:35 AM


מארגני התערוכה העולמית ( הקטנה ) EXPO ZARAGOZA 2008 כבר סופרים את הימים שנותרו עד לפתיחת התערוכה. ההחלטה על קיום התערוכה בספרד, התקבלה על ידי הארגון הבינלאומי של התערוכות העולמיות, לפני כשלוש שנים, לאחר תחרות קשה מצד מדינות שונות לארח את האירוע העולמי החשוב הזה.

 

חלק חשוב בהחלטה היה הקונצפט שהציגו הספרדים, לפיו אתר התערוכה, שנבנה במיוחד לצורך האירוע, ימשיך להתקיים כמרכז תרבות, מדע וספורט גם לאחר סיומו וישרת בכך את הקהילה. זהו דגם שנוסה כבר עם התערוכה העולמית שהתקיימה בסביליה לפני 14 שנים.

 

נושא התערוכה, שתיערך במשך 3 חודשים בין התאריכים 14 ביוני – 14 בספטמבר 2008 הוא מים וכל השימושים והטכנולוגיות הכרוכים בו.

 

יצויין כי התערוכות העולמיות אינן תערוכות מסחריות, אלא באות להציג בפני העולם את המדינות המשתתפות ואת הישגיהן בתחום הנושא המרכזי שנבחר.

 

ישראל, שהספרדים רואים בה מובילה עולמית בתחום המים וההשקייה מעוררת ענין רב בספרד. יוזכר כי באקספו העולמי שהתקיים בסביליה בשנת 1992, חברת נטפים הישראלית סיפקה את "אמצעי הקירור" בתערוכה בדמות טפטופי מים ומיני מזרקות שירדו על ראשי המבקרים וקיררו את הטמפרטורה שהגיעה לעתים ל - 50 מעלות בצל.

 

אך למרות הענין והסקרנות, ישראל תהיה אחת המדינות הבודדות בעולם שלא תשתתף בתערוכה. לא נמצא גוף רשמי במשלה שיסביר את פשר ההימנעות מצד אחד והפקרת הזירה העולמית בידי מדינות וארגונים עוינים מצד שני. 

 

בתערוכה הקודמת, בסביליה, נדרשה התערבות אישית של ראש ממשלת ספרד, כדי לקבל ( באיחור רב ) את אישור הממשלה בישראל.

 

פרטים על התערוכה העולמית בסרגוסה ניתן לקבל באתר www.expozaragoza2008.es

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה