אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מסעדות כן ותערוכות לא? דוקא כן.
11/6/2016 3:56:51 PM


תערוכות מזון בכל העולם מייצרות עודפים גדולים מתוקף כך, שבעת קיום התערוכה המציגים ממלאים את הביתנים שלהם מכל טוב הארץ, בהציגם את עצמם ומוצריהם. מוצרים אלו אינם ניתנים למכירה ולא פעם ראינו שהם נזרקים לפח, יחד עם התפאורות. במיוחד בולט הדבר בתערוכות לפירות וירקות, ששם תחלופת המוצרים היא יומית

למה? שאלו את עצמם מארגני תערוכת Fruit Attraction במדריד....בשנה השמינית לקיומה. למה לזרוק כל כך הרבה פירות וירקות בכל יום מימות  התערוכה? הם גייסו בנק מקומי (The Food bank of madrid -כן, יש בנק כזה) ויחד הם הקימו בין הביתנים, אזור איסוף מוגדר שלשם המציגים הביאו מדי יום את הפירות והירקות מהתצוגה.

ככה נאספו במהלך 3 ימי התערוכה למעלה מ - 30,000 ק"ג פירות וירקות טריים. אגב, אם מישהו מהקוראים היה נשאל כמה ק"ג של פירות מוצגים מדי יום בתערוכה לפירות וירקות, האם היה מעלה בדעתו לנקוב במספר של 10,000 ק"ג ליום?

התוצאה: פעילות יריד מדריד למען הקהילה קיבלה חיזוק. הבנק הראה רצון טוב וסייע לתדמיתו ויריד מדריד חסך כסף רב הכרוך בפינוי האשפה מהתערוכה....וכולם ביחד עשו את הדבר הנכון.

את אותה פעילות מבורכת, מצאנו אף בתערוכת הממתקים והלחם בפריז. אילו רק אפשר היה לצרף את הממתקים לפירות והירקות.....

Win, Win כבר אמרנו? אז אולי הגיעה העת שנראה את זה גם בתל אביב? אפילו שאין לנו Food Bank . למרכז הירידים בתל אביב יש מנכ"ל חדש - תמיר דיין, אז הנה אתגר חדש עבורו.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה