אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
מבקרים בתערוכת "מדיקה" בדיסלדורף חוזרים הביתה עם ג'וב חדש
7/18/2017 2:01:29 PM


לא שאנחנו דוחפים כח אדם מקצועי ישראלי לעבור לעבוד בבתי חולים וקליניקות ברחבי העולם, אבל מצאנו לנכון, לפחות ליידע אותם על אופציות בינלאומיות. לא רק בישראל יש מצוקה של כח אדם במקצועות הרפואה. בתי החולים משוועים לרופאים, טכנאים, אחיות, כח עזר וכד'.

מסתבר שזו תופעה עולמית ולכן כולם מחפשים עובדים, לא רק בארצותיהם, אלא גם בחו"ל. בתערוכה האחרונה של התעשייה העולמית הרפואית, הועמד לראשונה פורום מיוחד, בן יום, שכותרתו "מפגשים בין מעסיקים למועסקים". 20,000 איש השתתפו בו

בדיסלדורף חושבים שהשנה, הוא יהיה עוד יותר פופולרי. איך זה עובד? מעסיקים שוכרים ביתן תצוגה, מושיבים בו את מנהלי משאבי האנוש שלהם המראיינים את המועמדים, שחלקם נרשמו מראש ואף קבעו פגישות.

המעסיקים הם בתי חולים, מעבדות עצמאיות, קליניקות וכד'. המועסקים הפוטנציאלים הם רופאים, טכנאים, אחיות, אנשי אדמיניסטרציה וכד'.

מכון היצוא הישראלי מפגין נוכחות מרשימה ביותר בתערוכת מדיקה. הוא סובל תמיד ממצוקת שטח, אבל אולי בכל זאת, כדאי לו לשקול השתתפות גם בפורום התעסוקה וכך לאפשר לבתי חולים מהארץ לנסות ולגייס כח אדם ממדינות אחרות. רעיון ששווה בדיקה.

ולמעסיק שרוצה ויכול להתארגן לנוכחות כבר בתערוכה הקרובה, נאמר כי פורום המעסיקים- מועסקים יערך ב - 16 בנובמבר ואת טפסי ההשתתפות ניתן למצוא בלינק הבא:

 https://www.medica-tradefair.com/cgi-bin/md_medica/lib/pub/object/downloadfile.cgi/2017_MEDICA_T5_CAREER_FORUM_application.pdf?oid=83686&lang=2&ticket=g_u_e_s_t

תערוכת מדיקה תתקיים השנה במרכז הירידים בדיסלדורף בין התאריכים 13 עד 16 בנובמבר. אצל נציגי התערוכה בישראל, חברת איטקס, ניתן לרכוש כרטיסי כניסה לתערוכה במחירים מוזלים.(03-6882929)

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה