אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
תערוכת הרהיטים של קלן 2008 בסימן מגמות עתידיות
12/5/2007 11:22:58 AM


מזה זמן, תערוכת הרהיטים של קלן המתקיימת כל שנה בחודש ינואר ( 14 – 20 בינואר 2008) איננה רק תערוכת רהיטים לבית. היא הפכה במשך השנים, לא רק לגדולה שבתערוכות הרהיטים באירופה, אלא גם לסמן הימני בכל הקשור למגמות עתידיות בתחום עיצוב הפנים.

 

כדי להקל על המבקרים בתערוכה ענקית זו, היא מחולקת לאגפים כמו: סלונים, חדרי שינה, חדרי ילדים וכד`. בנוסף לזה, המבקרים המקצועיים ימצאו ענין רב בביתן ה – INNOVATION והעיצובים החדשים של מעצבים לא ידועים.

 

במסגרת התערוכה מתקיימים גם מפגשי ארכיטקטים עם מעצבים ויצרנים ושורה של פורומים מקצועיים.

 

הרשמה איננה כרטיס כניסה

 

חשוב להדגיש כי הכניסה לתערוכה מותנית ברישום מוקדם. מבקרים רבים חושבים כי בהירשמם, הם גם מבטיחים לעצמם כרטיס כניסה לתערוכה. לא כך הדבר. יש לרכוש את כרטיס הכניסה בנפרד, ישירות באתר התערוכה באינטרנט, או להתקשר אל הנציגות בישראל ולמסור את הפרטים.

יודגש כי רכישת הכרטיס בישראל, מאפשרת את ניצולו ככרטיס נסיעה חינם ברשת התחבורה ברדיוס ניכר מהתערוכה.

 

כרטיסי כניסה אלקטרונים

 

כרטיס הכניסה הוא אלקטרוני ונשלח אל המבקרים לכתובת האי מייל שלהם. כדי לבצע זאת ולקבל חשבונית מס לצורך ניכוי המע"מ, יש לפנות אל : איטקס שרותי תערוכות ומידע טלפון – 03-6882929 או במייל – [email protected]

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה