אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מתי הציעו לכם להזמין מלון בינואר, עבור תערוכה בנובמבר?
1/21/2018 10:37:30 AM


יש תערוכות שהצפי למבקרים בהן הוא לא בגדר ניחוש. ידוע מראש, כמה אנשים יגיעו לתערוכה, מאין הם באים ומה נחוץ להם כדי להבטיח תנאי ביקור אופטימלים. אחד הדברים החשובים הוא בתי מלון במחיר סביר ובקרבה פיזית לתערוכה. תערוכת מדיקה בדיסלדורף היא אחת מהתערוכות הללו ולכן בימים אלה נשלחה הודעה לכל המבקרים ובה הצעה יוצאת דופן.

ברדיוס של 80 ק"מ ממרכז הירידים בדיסלדורף, היצע בתי המלון עומד על כשמונים אלף מיטות. למעלה ממחצית מהן מזמנות מראש על ידי המציגים בתערוכה. השאר מוזמנים על ידי אנשים שמבקרים בתערוכה באופן קבוע.

מה שיוצא מכך, הוא שלמבקרים חדשים, קשה מאד למצוא בתי מלון בעיר. לצורך הגדלת האינוונטר, לשכת התיירות המקומית, ביחד עם היריד, מגייסים ספניות פאר שיעגנו בנהר, סמוך לתערוכה ויארחו בחדרים המפוארים שלהם את המבקרים.

מי שהתנסה פעם בסוג זה של אירוח, חוזר אליו, בכל פעם שהדבר מתאפשר, כי זה נוח, החדרים מאובזרים, ארוחת הבוקר מצוינת ואפש אפילו לחזור אליהן באמצע היום כדי לנוח.

אז הנה ההצעה הקונקרטית המתיחסת למדיקה 2018 בצרוף טופס הזמנה

 

מומלץ לבצע את ההזמנה עכשיו ולהינות ממחירי ה"ארלי בירד" המוצעים.

כרטיסי כניסה בהנחות גדולות ופרטים על התערוכה, אצל נציגות ירידי דיסלדורף בישראל - איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה