אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
כרטיסי כניסה אלקטרונים לא רק בטיסות אלא גם בתערוכות בקלן
2/19/2008 2:04:19 PM


למבקרים הותיקים של התערוכות במרכז הירידים של קלן שהורגלו עד כה לרכוש כרטיסי כניסה, מחכה הפתעה.

מעתה, כרטיסי הכניסה לתערוכות מונפקים באמצעות האינטרנט, כנהוג בכרטיסי טיסה. המדובר בכרטיסים אלקטרוניים המחייבים הרשמה מוקדמת ורכישה און ליין באמצעות כרטיס האשראי.

 

הרכישה מתבצעת לאחר הליך של רישום פרטי המבקר, באמצעות אתר ההרשמה הרשמי של התערוכה בגרמניה. בגמר הרישום, המבקר מציין את סוג הכרטיס, משאיר את פרטי כרטיס האשראי והכרטיס המונפק נשלח אליו לכתובת המייל שהשאיר בטופס הרישום.

 

אלטרנטיבה לישראלים

 

למבקרים מישראל מוצעת אלטרנטיבה. אלו המתקשים או אלו שאינם מוכנים להשאיר פרטי כרטיס אשראי באתר אינטרנט בינלאומי, יכולים לפנות אל הנציגות המקומית של יריד קלן ולבצע באמצעותה את הרישום והרכישה.

 

הלקוחות יקבלו, יחד עם כרטיס הכניסה,  חשבוניות מס לקיזוז מיידי של המע"מ. הכרטיס מהווה גם תג למבקר. לצורך כך, כל מבקר מקבל בכניסה לתערוכה אמצעי מפלסטיק להצמדת התג לבגד.

 

יודגש כי כרטיס הכניסה מהווה גם כרטיס לנסיעה חופשית ברשת התחבורה הציבורית והשימוש בו, מיד עם ההגעה, מהווה חסכון כספי ניכר.

 

פרטי הנציגות בישראל:

 איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ טלפון 03-6882929 [email protected]

 

בנציגות יסייעו למבקשים במציאת בתי מלון וצימרים, כמו גם כרטיסי טיסה לקלן.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה