אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
עוד לפני פתיחת התערוכה העולמית בסין הוכרז על מילנו כמארחת אקספו 2015
5/1/2008 9:30:35 AM


בהצבעה שנערכה בראשית חודש אפריל 2008 בפריז, במטה הארגון העולמי המארגן את התערוכות העולמיות, הוחלט כי התערוכה העולמית, לאחר זו שתתקיים בשנחאי ב – 2010 , תיערך בעיר מילנו באיטליה.

 

שתי ערים הגיעו לגמר: איזמיר ומילנו. בעד העיר הטורקית הצביעו 65 מדינות (ביניהן ישראל) ובעד מילנו – 85 מדינות.

 

בראש הקמפיין לבחירת מילנו עמד זוכה פרס נובל סגן הנשיא האמריקני לשעבר, אל גור. זאת בזכות הסכמת העיר לאמץ את הנושא המוביל Feeding the Planet- Energy for Life

בראש הקמפיין של איזמיר שאימצה את הסיסמא Improving global healthcare עמד הקנצלר הגרמני לשעבר גרהרד שרדר.

 

קשה להשתחרר מהתחושה שגם כאן הפוליטיקה האירופית היא זו שקבעה בסופו של דבר את העיר המארחת. עיר מארחת זוכה לתשתיות חדשות, מופנים אליה תקציבים גדולים מכל העולם והיא עומדת לתקופת מה במרכז החדשות העולמיות. יחסה של אירופה לגבי צירוף טורקיה לשוק האירופי המשותף ידועה.

 

שנתיים מראש

 

בעוד שנתיים תפתח בשנחאי התערוכה העולמית אקספו 2010. ישראל תצטרף לעוד כ – 200 מדינות וארגונים בינלאומיים ותעמיד בתערוכה ביתן בגודל 2000 מ"ר.

 

משרד החוץ קיבל על עצמו את ההובלה. יאמר לזכותו כי זו פעם ראשונה בתולדות השתתפות ישראל בתערוכות העולמיות, שההחלטה על ההשתתפות התקבלה שנתיים מראש וההכנות נכנסו כבר עתה להילוך גבוה.

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה