אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מה בין אנשי דור ה - Y לבין תערוכות? נתונים מפתיעים
6/13/2018 10:35:24 AM


מחקר שנערך על ידי יריד פרנקפורט ביחד עם אוניברסיטת EBS לעסקים ומשפט מגרמניה מלמד על יחס מפתיע במיוחד של אנשי דור המילניום להשתתפות בתערוכות. תערוכות מייצגות בשבילם את ההיפך הגמור מהמאפיינים של דורם.

אנשי דור ה–y הקרוי גם מילניום, הם ילידי שנות ה- 80 וה–90 של המאה הקודמת (1980 – 1999) הם ממשיכיהם של אנשי דור ה–X (ילידי שנות ה-50 וה – 60).

הסוציולוגים עוז ותמר אלמוג אפיינו את דור המילניום  כ " בעלי נגישות לכלים ואמצעי תקשורת מתקדמים. זה דור הילידים הדיגיטליים, הדור שנחשף מגיל צעיר לגירויים גלובליים: מוזיקה, מזון מהיר, שידורי חדשות ואירועים מרחבי העולם, אינטרנט וכו'. הוא חווה יותר מכל דור אחר חוויות בעלות אופי גלובלי, כגון נופשים וטיולים בעולם, שיחות בינלאומיות. הם יכולת ונכונות לעבודת צוות ועבודה בקבוצות, יכולת לפזר קשב ולטפל במקביל בשני נושאים לפחות. רובם בעלי מיומנות טכנולוגית ויכולת לימוד מהירה של מכשירים חדשים. שליטה מלאה במחשב ויישומיו המקובלים, כמו גם ברשת האינטרנט ושימוש רב ברשתות חברתיות מקוונות. דור זה מאופיין כחסר יוזמה יחסית לדורות הקודמים, אך עם מוכנות גבוהה ללמוד נושאים חדשים.

להבדיל מהדורות התעסוקתיים הקודמים, בני הדור הזה אינם מוכנים לוותר על חיי משפחה לטובת קידום בעבודה. הביטחון התעסוקתי לא מדורג אצלם במקום גבוה, ואינם רוצים לקחת אחריות בעבודה אם הדבר ידרוש מהם להשקיע בכך מאמץ רב" (ויקיפדיה)

ניתוח הממצאים, במחקר של יריד פרנקפורט, סותר במידה רבה את המאפיינים שפורטו למעלה. לפי הממצאים, הקבוצה הגדולה ביותר, % 18.1 מגדירה את הסיבה להשתתפותם בתערוכות כ "רצון לנצל את התערוכה לצורך פיתוח נטוורקינג עם אנשים". זה עומד בניגוד לאפיון, כאילו החיים של אנשי דור המילניום הם וירטואלים ומתנהלים באמצעות המחשב, בתוך הרשת החברתית.

קבוצה גדלה נוספת, % 16.9 מציינת כסיבה להשתתפות בתערוכות את האפשרות "לחזק את הקשרים הקיימים עם לקוחות". שוב, קשר אישי עם אנשים.

לשאלה כיצד אנשי דור המילניום מחליטים באיזו תערוכה להשתתף? % 27.5 (הרוב) ענו " זו שמציעה יותר נטוורקינג".

בכללי, צדקו הסוציולוגים בהגדירם את האפיונים של דור המילניום, אבל נראה שתערוכות הן "חוץ אפיוני" וזה כמובן נתון מעודד מאד עבור תעשיית התערוכות העולמית והמקומית.

 עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה