אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
עד לאן יכולות תערוכות להידרדר? על סקס וארוטיקה בבלגיה
2/15/2009 1:08:59 PM


מאת: יצחק שלו

 

הערך המוסף של תערוכות מול אמצעי השיווק האחרים הוא באפשרויות שהן מציעות  לגעת במוצר, למשש אותו, לטעום. תערוכה שמתקיימת בבלגיה בעיר אנטוורפן מביאה את הערך המוסף הזה לרמת בהמיות שלא נתקלנו בה עד כה.

 

גם משום מה שקורה בה, אך בעיקר משום אתר האינטרנט שלה המבקש לגרות, תרתי משמע, את המבקרים, נשים וגברים כאחד לרכוש כרטיס ולהשתתף בחגיגה. אתר אינטרנט, שאינו חסום כמובן בפני ילדים, שהרי מדובר בתערוכה ולא בפורנוגרפיה.

 

לאור מה שרואים שם, לא ברור מדוע מנסים המארגנים לקרוא לתערוכה בשם ארוטיקה ולא בשם המפורש Live Show במובן הכי בהמי שלו. כאילו נעשה ניסיון ריכוך, בעוד שבשטח הרזולוציה היא מוחלטת.

 

נדמה לי שהארגון הבינלאומי של מארגני התערוכות חייב להתערב ולשלול מהמארגנים את הזכות לקרוא למה שהם עושים , תערוכה.

 

ולמי שלא הבין עדיין על מה מדובר, הנה הלינק לאתר התערוכה www.megaerotica.be
פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה